آموزش فالوور اینستاگرام 2021-10-09

افزایش فالوور اینستاگرام با ۹ روش عملی و کاربردی آکادمی اینفوگرام

تولید محتوای با کیفیت که قابلیت اشتراک‌گذاری دارند، یکی از بهترین راه‌ها برای رشد پیج و افزایش فالوور اینستاگرام است. ابزارهای هوش مصنوعی اینستاگرام نمی توانند آن را کاملاً مدیریت کنند، اما می توانند زندگی شما را آسان تر کنند و به شما کمک کنند تا دنبال کننده های خود را سریعتر افزایش دهید. چگونه؟ با ارائه الهام، ایجاد محتوای ویدیویی برای ریلز، و ایجاد زیرنویس‌های اصلی با هدف مخاطبان خود. برای ادغام ابزارهای هوش مصنوعی اینستاگرام در استراتژی رسانه های اجتماعی خود , آموزش جذب فالوور اینستاگرام با هوش مصنوعی این مراحل از سلام دنیا را دنبال کنید. هر صفحه در اینستاگرام، خط فکری خاصی را دنبال می‌کند و قرار نیست همه از یک روند استفاده کنند، اما این به معنی بی‌توجهی به ترندها نیست. یکی از مسائل کلیدی که می‌توانید از این ابزارها بیاموزید زمانی است که کاربران به میزان بیشتری از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

کاربران اینستاگرام حتی قادر به فالو کردن هشتگ‌های گوناگون نیز هستند و بنابراین پست شما می‌تواند در فید افرادی که لزوما حساب‌تان را فالو نمی‌کنند ظاهر شود. افزایش فالوور اینستاگرام به‌صورت رایگان از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا به کسب‌وکارها امکان می‌دهد بدون هزینه، حضور قوی‌تری در این پلتفرم داشته باشند و جامعه‌ای از مخاطبان وفادار را به‌دست آورند. جذب فالوورهای واقعی و بهبود تعامل نه تنها موجب افزایش اعتبار برند می‌شود، بلکه فرصتی برای معرفی محصولات و خدمات به کاربران جدید فراهم می‌کند.

از مزیت‌های اصلی مقصد می‌توان به تحویل سریع و بدون دردسر سفارش‌ها اشاره کرد که باعث شده طیف وسیعی از کاربران از خدمات این سایت راضی باشند. در واقع فالوور رایگان اینستاگرام چیزی است همه کاربران این شبکه اجتماعی به دنبالش هستند. اگر می‌خواهید بدون هیچ هزینه‌ای برای پیج خود فالوور دریافت کنید، سایت ما بهترین سایت افزایش خدمات برای انجام این کار است.

در استراتژی اینستاگرام مارکتینگ خود بنویسید که هدفتان از افزایش فالوور چیست. به عنوان مثال می‌توانید افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش محصولات و خدمات و افزایش ترافیک وب‌سایت را بیان کنید. باید تمام گام‌های شما هدفمند باشد تا ذهن مخاطب مغشوش و مشوش نشود و در یک مسیر مشخص حرکت کند.

افزایش فالوور اینستاگرام هدف مهم و ارزشمندی است که نیاز به یک استراتژی درست و مشخص دارد. باید استراتژی کسب و کار خود را با اهدافی که در رسانه‌های اجتماعی دارید، سازگار کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید فروش خود را در سال جاری دو برابر کنید، باید سعی کنید میزان فالوورهای خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و این افزایش نیاز به یک برنامه مدون و دقیق دارد.

بنابراین فضایی را فراهم کرده است که پاسخ‌گوی نیازمندی‌های آنان به صورت آنلاین باشد. زندگی هر کودک یا نوجوان در دو بعد اصلی یادگیری و سرگرمی خلاصه می‌شود؛ به همین دلیل رایاد محصولاتی را ارائه می‌دهدکه مرتبط با آموزش، بازی یا تلفیقی از هردو باشد. ما در این مقاله از سلام دنیا در مورد افزایش حضور در اینستاگرام با هوش مصنوعی صحبت کردیم امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی  و مفید بوده باشد. اگر پست یا ریلزی را منتشر کرده‌اید و بازخورد بسیار خوبی گرفته است، نقاط قوت آن را پیدا و در جایی یادداشت کنید. بررسی این اطلاعات شما را در شناسایی حوزه‌هایی که می‌توانید استراتژی خود را بهبود دهید تا مخاطبان بیشتری به دست آورید. در کنار بهره‌گیری از تمام روش‌ها و نکاتی که توضیح دادیم، جریان هم به شما کمک می‌کند تا نامحدود و حرفه‌ای رشد کنید.

نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که تمامی افراد برای دیده‌شدن در اختیار الگوریتم اینستاگرام هستند. با این حال یکی از عوامل مهمی که می‌تواند باعث بیشتر دیده شدن محتوای اینستاگرامی شما شوند، پست کردن آن‌ها در زمان مشخص است که ارزش زمان‌بندی را برای پلتفرم اینستاگرام نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند ویدیوهای IGTV را در فید خود مشاهده کنند، البته با افزودن هشتگ‌ها و کپشن مناسب، می‌توانید شانس دیده شدن آن‌ها را افزایش دهید.

«درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... به طور کلی راه اندازی یک اکانت در اینستاگرام نیاز به مهارت زیادی ندارد.

پست کردن عکس‌های بی‌کیفیت آن هم به صورت تصادفی، احتمالا نه تنها منجر به جذب فالوورهای جدید نمی‌شود، بلکه ریزش فالوورهای کنونی‌تان را هم در پی دارد. شما می‌خواهید افرادی که به پروفایل‌تان سر می‌زنند، چیزی را مشاهده می‌کنند که مورد علاقه‌شان است و دوستش دارند. اگر می‌خواهید بدون هزینه به فالوورهای بیشتری دسترسی پیدا کنید، باید محتوای خود را بهینه‌سازی کنید تا در اکسپلور و نتایج جستجوی اینستاگرام نمایش داده شود. اگر بودجه ‌ای برای تبلیغات ندارید، همکاری با پیج‌های مشابه می‌تواند بهترین جایگزین باشد.

با این ابزار می‌توانید به مخاطبان هدف جدید دسترسی پیدا کنید و تعداد فالوورهای‌تان را از این طریق نیز بیشتر کنید.. اینستالایکر یکی از گزینه‌های محبوب برای خرید فالوور، لایک و بازدید اینستاگرام است که بیشتر به‌دلیل تمرکز ویژه‌اش بر افزایش تعامل واقعی پیج شناخته می‌شود. اگر علاوه‌بر افزایش فالوور دنبال رشد لایک، بازدید و حتی کامنت‌های واقعی هستید، این سایت می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

شما می توانید شخصیت برند خود را آرام تر و بدون عجله به نمایش در آورید. این نوع از محتواها در هر قالبی که باشند، پایه و اساس برند یا کسب و کارتان را تقویت می کنند. داده ها نشان می دهند که بیشترین بازدید، دریافت بازخورد و تعامل برای محتواهای کوتاه اینستاگرامی در قالب ولاگ (vlog) است. ویدئوهایی که تصاویر متعدد کوتاه پشت سر هم دارند و یک صدا روی آنها قرار گرفته و اتفاقات داخل ولاگ را توضیح می دهد برای اغلب مردم جذاب تر از هر نوع محتوای دیگر است. به نظر می رسد تولید محتواهای آموزشی در قالب ولاگ که یک رویداد جالب در آنها به تصویر کشیده شده است برای مخاطبان از توضیحات تئوریک جالب تر است. اغلب مردم در اینستاگرام تمایل به اثبات لحظه ای و واقعی یک موضوع دارند تا اینکه صرفا آن را شنیده یا تماشا کنند.

IGTV در واقع قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهایی تا سقف ۱ ساعت را بارگذاری کرده و به شکلی عمیق به موضوع مختلف بپردازند. از سوی دیگر می‌توان به ساخت سری برنامه‌هایی در قالب IGTV مشغول شد و کاربران را به جای تماشای یک ویدیو و گذر کردن از آن، به دنبال کردن حساب کاربری ترغیب کرد. برای مخابره یک ویدیوی لایو با همراه دوستان یا شرکا، به سراغ گزینه ‌«Go Live with a Friend» استفاده کنید.

با بررسی محتواهای محبوب که به این دو tab راه پیدا کرده اند متوجه یک روال و الگوی تکراری می شوید. این الگو نمایانگر علاقه و توجه مخاطبان امروزی به محتواهای شبکه های اجتماعی و موضوعات روز است. همانطور که در بالا ذکر شد جهت افزایش فالوور اینستاگرام تولید محتوای منظم و برنامه ریزی شده در یک بازه زمانی خاص و در یک ساعت مشخص اهمیت دارد. برای جلب نظر مخاطبان به محتوای خود باید آمار پیج اینستاگرام تان را بررسی کنید. بعد از اینکه پیج خود را از حالت شخصی به حالت بیزینسی تبدیل کردید، ارائه آمار و insight برای شما فعال می شود.

به عنوان مثال می‌توانید از مخاطبان بخواهید که برای پست‌های شما کامنت بگذارند و در کامنت چند تن از دوستان خود را منشن کنند. با این کار دوستان آن‌ها هم با پیج شما آشنا می‌شوند و تعداد فالوورهای شما افزایش می‌یابد. همچنین می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید که محتوای شما را در پیج خود منتشر کنند.

در دیدگاه دوم به روش غیر ارگانیک، تبلیغات در اینستاگرام و انواع آن، پرداختیم. از طریق وب‌سایت یا هر شبکهٔ اجتماعی که بخشی از استراتژی بازاریابی شما است و حتی خبرنامه ایمیل، پادکست یا هر پلتفرم دیگر، افراد را به اینستاگرام خود هدایت کنید. در اهمیت اکسپلور همین بس که وقتی پست شما این قابلیت را داشته باشد که به اکسپلور راه پیدا کند، علاوه بر آنکه میلیون‌ها نفر آن را می‌بینند، ممکن است توسط هزاران نفر هم فالو شوید. پرداخت داخل سایت ما با امنیت بسیار بالا انجام میشود زیرا ما به اندازه شما به امنیت حساب شما اهمیت میدهیم.

آمار نشان داده است که محتواهای UGC می توانند نرخ کلیک یا مشاهده پیج اینستاگرام شما را توسط فالوور های جدید تا 400 درصد و نرخ تبدیل یا conversion rate را تا 8.5 درصد افزایش دهند. علاوه بر این، محتوای UGC می تواند بیش از 20 درصد فالوور هایی را که مدت هاست به پیج شما سر نمی زنند یا دیر به دیر محتوا هایتان را مشاهده میکنند به پیج تان سرازیر کند. آمار نشان داده است که اکثر مخاطبان در شروع روز با موبایل خود کار می کنند و اغلب آنها بلافاصله پس از اتصال به اینترنت به سراغ اینستاگرام شان می روند. برای اینکه بهترین زمان انتشار محتوا را براساس داده های پیج خود بیابید پیشنهاد می کنیم از ابزار های زیر نیز استفاده کنید. اینستاگرام، شبکه اجتماعی که در سه ماه اول فعالیتش، یک میلیون کاربر را جذب خود کرد!

برای این کار کافی است از صفحات رقیب خود ایده بگیرید یا از گوگل استفاده کنید. بیو متنی است که مخاطبان از طریق آن شما را میشناسند، با محتوای پیج شما آشنا میشوند و تصمیم میگیرند که شما را فالو کنند یا خیر. الگوریتم اینستاگرام هنگام نمایش نتایج جستجو، کپشن ها را در نظر می گیرد. اشکال اصلی این روش این است که شما فالوورهایی خواهید داشت که به پاداش و نه به برند شما علاقه مند هستند.

به خاطر داشته باشید که وقتی شخصی محتوای شما را می‌بیند، به این معنی نیست که در حال حاضر شما را دنبال می‌کند. اگر فرصتی برای تعامل با یک فالوور بالقوه دارید، باید از آن استفاده کنید. هر کامنت فرصتی برای به دست آوردن یک فالوور جدید (یا حفظ فالوور فعلی) است؛ بنابراین مطمئن شوید که به هر کامنتی که دریافت می‌کنید، پاسخ می‌دهید. با در نظر گرفتن این موضوع، اکانتی با ۲۰ هزار فالوور می‌تواند به‌ازای هر پست، ۲/۲ هزار اکانت اضافی به دست بیاورد. فراموش نکنید از هشتگ‌ها در استوری‌های خود نیز استفاده کنید تا شانس دیده شدن توسط کاربرانی که آن هشتگ خاص را دنبال می‌کنند، داشته باشید.

فرض کنید که در پیج خود تعدادی فالوور دارید که همه آن‌ها، اصل و معتبر هستند و با محتوای پیج شما، تعامل واقعی و درستی دارند. در این صورت، وقتی سایر افراد به پیج شما می‌آیند و پیجتان را بررسی می‌کنند، به راحتی می‌توانند به اعتبار فراوان پیج شما پی ببرند. می‌توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید که به رشد و ارتقای پیج شما کمک کنند.

ارسال مطالب در زمان‌های مناسب می‌تواند از طریق بالا بردن تعامل مخاطب فعلی‌تان با محتوا، آن پست‌ها را به دست کاربران دیگر در اکسپلور هم برساند. بدون داشتن بیوگرافی (قسمت معرفی)، کپشن برای تصویر، نام کاربری یا تصویر پروفایل مناسب، مخاطبان متوجه تعلق حساب کاربری اینستاگرام‌تان به شما نخواهند شد. ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما در اینستاگرام، بیوگرافی و تصویر شما به شکل گیری هویت برند شما کمک می‌کند. لینک موجود در بیوگرافی اینستاگرام شما محلی برای هدایت بازدیدکنندگان اینستاگرامی به سایت شما است و به همین خاطر بهینه‌سازی حساب کاربری شما ضروری است. قبل از اینکه به دنبال پیدا کردن روش‌های مختلف برای جذب مخاطبین بیشتر در اینستاگرام باشید، باید دکور پروفایل‌تان را تغییر دهید!

برندهایی که روال منظمی برای پست‌گذاری دارند، بهترین نتایج را می‌بینند. روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که هم‌راستای خواسته و نیاز مخاطب شما باشد. فالوور واقعی را اکانت‌های فعال مدیریت می‌شود و ممکن است با پیج شما تعامل داشته باشد. شما به هر مقدار از فالوور رایگان نیاز داشته باشید می‌توانید با اعضای مجموعه در تماس باشید و مقدار مورد نظر خود را سفارش دهید. به خاطر داشته باشید که شما بلافاصله بعد از ثبت سفارش می‌توانید سرویس خود را دریافت و بر روی اکانت خود اعمال کنید. پس یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم به شما توصیه کنیم آن است که از طریق فالووران، اقدام به دریافت فالوور رایگان کنید.

به مخاطبان خود بگویید که چرا باید شما را دنبال کنند، انتظار چه چیزی را داشته باشند و چه چیزی در راه است. نقل‌قول‌های الهام‌بخش و پست‌های اسلایدی آموزنده همگی قالب‌های آزمایش‌شده و عالی هستند. ارسال محتوای مشابه در پلتفرم‌های دیگر مانند تیک‌تاک، یوتیوب، پینترست و … تاکتیکی است که برای صرفه‌جویی در زمان و منابع استفاده می‌شود.

در نهایت شما به ابزارهای تحلیلی برای استوری‌ها و پست‌ها دست پیدا می‌کنید. در حقیقت یک حساب تجاری یا Creator می‌تواند به شما در درک بهتر دنبال‌کنندگان صفحه‌تان کمک کند. الگوریتم اینستاگرام پست‌هایی که بیشتر به آن‌ها علاقه دارید را برایتان به نمایش می‌گذارد و پست‌های جدیدتر در اختیارتان قرار می‌گیرند. به همین دلیل اگر کاربری بطور منظم در صفحه‌اش پست منتشر کند، احتمال اینکه پست‌های او را ببینید، بیشتر می‌شود. در حالی که استوری‌ها تنها 24 ساعت دوام می‌آورند، می‌توانید آن‌ها را هایلایت یا آرشیو کنید تا برای همیشه در دسترس باشند. در حقیقت با هایلایت کردن استوری‌ها، آن‌ها در بالای صفحه‌تان قرار می‌گیرند و فالوورهایتان می‌توانند آن‌ها را همیشه مشاهده کنند و به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

هشتگ‌ها به افراد علاقمند به محتوای مرتبط با برند، صنعت یا محصولات مشابه کمک می‌کنند که به راحتی پست‌ها و استوری‌های شما را پیدا کنند. Nametag کدی قابل اسکن است که به کاربران اجازه می‌دهد فوراً شما را دنبال کنند. ما پیش از این به این موضوع اشاره کرده‌ایم که محتوای تبلیغات آفلاین نیز می‌تواند فرصتی برای تبلیغ صفحه‌ی اینستاگرام شما باشد. Nametag اینستاگرام راهی ساده و مؤثر برای تبلیغ حساب اینستاگرام شما در تبلیغات چاپی نظیر بسته‌بندی‌ها، بنرها و کارت‌های ویزیت محسوب می‌شود. برای مثال تأمین‌کننده تجهیزات صنعتی و خودروسازی شفلر بیش از ۱۰۷ هزار دنبال‌کننده در لینکدین دارد.

به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی شاهد رشد و پیشرفت پیج اینستاگرام خود خواهید بود. کاربران عزیزی که می خواهند خرید فالوور اینستاگرام را در تعداد کمتر یا بیشتر از ظرفیت سرویس ها انجام دهند می توانند به این منظور وارد پنل فالووران شده و سفارش خود را از داخل پنل ثبت کنند. فالوکمپ با ارائه گزارش وضعیت سفارش و پردازش سریع، یکی از انتخاب‌های مناسب برای افرادی است که دنبال رشد فوری و باکیفیت پیج خود هستند. ضمن اینکه خدمات مشاوره و پشتیبانی آنلاین این سایت می‌تواند به شما در انتخاب بهترین سرویس کمک کند.

همینطور که به جستجو برای هشتگ‌های مرتبط با حوزه خود مشغول می‌شوید، برخی از این اکانت‌ها را خواهید یافت. به عنوان مثال حساب کاربری damngoodstitch@ به صورت خاص بر پست‌های مربوط به گلدوزی متمرکز است و بیش از ۱۴۵ هزار دنبال‌کننده دارد. از مزیت‌های مهم اینبو می‌توان به ارائه مشاوره تخصصی برای بهبود وضعیت پیج و خدمات حرفه‌ای پشتیبانی اشاره کرد. بسته‌های افزایش فالوور واقعی این سایت هم با تمرکز روی کاربران فعال و هدفمند طراحی شده‌اند که همین باعث می‌شود میزان تعامل شما افزایش پیدا کند و فالوورهای دریافتی تأثیر مثبتی بر رشد پیج داشته باشند. اینبو فراتر از سایت فروش فالوور عمل می‌کند؛ در واقع پلتفرمی جامع برای مدیریت و رشد پیج اینستاگرام است. این سایت علاوه‌بر فروش فالوور، ابزارهای پیشرفته‌ای مثل ربات افزایش فالوور هوشمند و تحلیلگر وضعیت پیج ارائه می‌دهد که کمکتان می‌کند مدیریت دقیق‌تری روی پیج خود داشته باشید.

با اجرای این استراتژی‌های ساده اما مؤثر، می‌توانید به‌طور طبیعی فالوورهای جدید جذب کنید و پیج اینستاگرام خود را بهبود دهید. ابزار تحلیلی Instagram Insight داده‌های مربوط به میزان بازدید هر پست را همراه با اطلاعاتی نظیر مقدار فراگیری، تعاملات و موارد مشابه به نمایش می‌گذارد. از سوی دیگر قادر به دستیابی به اطلاعات جمعیت‌شناسی گوناگون راجع به فالوورهای خود خواهید بود و برای مثال می‌توان به سن، جنسیت و محل زندگی آن‌ها اشاره کرد. فرادرس گستره وسیعی از فیلم‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ را آماده کرده و در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار داده است. هر زمان که در پس‌زمینه پست یا استوری خود عنصری واضح و مرتبط با یک مکان خاص دارید، بهتر است که لوکیشن را نیز تگ کنید.

به عنوان مثال، برای بهترین سوال در مورد برند خود یک جایزه پولی بدهید. اکنون ممکن است از خود بپرسید که محتوای ارزشمند چیست؟ باید سوالات و نیازهای مخاطب را بررسی کنید و محتوایی ایجاد کنید که ترس و دغدغه های او را برطرف کند. نوشتن همیشه بخشی از زندگی من بوده و علاقه زیادم به این کار باعث شده تا تو هر زمینه‌ای فعالیت کنم. تنها تولید محتوای باکیفیت و رعایت استانداردهای مورد نیاز است که به موفقیت در بلند مدت می‌انجامد.

با این حال، اگر زمان‌های مختلف پست‌گذاری را آزمایش می‌کنید، می‌توانید با دیدن نتایج ایده بگیرید که محتوای شما چه زمانی بیشتر دیده می‌شود. متداول‌ترین این مسابقه‌ها که اکثر پیج‌‌ها هم به آن روی می‌آورند، تشویق مخاطبان به تگ‌کردن دوستان و فالو کردن پیج‌شان است. اینکه اجرای مسابقه در چه حد و جوایز به چه صورت باشند  را بودجه و اهداف شما تعریف می‌کند. به همین راحتی می‌توانید تعامل با پیج خود را بالا ببرید و جذب فالوور در اینستاگرام داشته باشید.

برای جذب فالوورهای جدید به‌طور ارگانیک، داشتن یک برنامه منظم برای انتشار محتوا بسیار مهم است. وقتی محتوای شما به‌طور منظم و باکیفیت منتشر شود، کاربران بیشتر تمایل پیدا می‌کنند که پیج شما را دنبال کنند و به‌طور منظم به آن سر بزنند. برنامه‌ریزی دقیق برای زمان‌بندی پست‌ها و تنوع در نوع محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا تعاملات بیشتری داشته باشید و فالوورهای جدیدی جذب کنید. با استفاده از این نوع تبلیغات، می‌توانید پیج خود را به‌طور مستقیم به افرادی که ممکن است به محتوای شما علاقه‌مند باشند، معرفی کنید.

همچنین بسته‌های این سایت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای انواع پیج‌های کوچک و بزرگ مناسب باشند و در کوتاه‌ترین زمان نتیجه دلخواه را به شما بدهند. اگر می‌خواهید پیش از سفارش سرویس‌ها از کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل کنید می‌توانید آن‌ها را در تعداد کم سفارش دهید و پس از رضایت در تعداد بالاتر ثبت سفارش انجام دهید. برای تگ کردن یک منطقه در استوری اینستاگرام خود، به‌سادگی از تگ جغرافیایی استفاده کنید و مکانی را که می‌خواهید تگ کنید تایپ کنید. نقل‌قول‌های انگیزشی، پست های چند اسلایدی آموزشی و محتوای طنز یا میم‌ها از جمله محتواهایی هستند که احتمال ذخیره شدن آن‌ها خیلی بالاست.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام