بررسی خودرو mvm x22 pro 2021-06-01

بررسی ماشین ام وی ام x22 پرو معرفی آپشن‌های جدید

در ادامه تست و بررسی ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای به مشخصات فنی آن می رسیم. برخلاف نسل قبلی که مدل دنده ای و اتوماتیک موتور یکسانی داشتند، اما X22 پرو دنده ای اکنون موتور متفاوتی نسبت به مدل اتوماتیک دارد. این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده کرده که قادر به تولید 116 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور است. نکته مهم استفاده از فرمان برقی در این خودرو بوده که ضمن نرمی بیشتر به ویژه در مسیرهای شهری، دیگر قدرتی از موتور مانند فرمان های هیدرولیک کسر نمی کند.

روی داشبورد و پنل‌های درب‌ها هم نوعی تریم شبیه به فیبر کربن به کار رفته است. چنین تریمی را بی‌شک خیلی از مشتریان به خاطر جلوه زرق و برق‌دار می‌پسندند، اما شاید حس نه چندان جالبی که به‌خاطر مصنوعی بودن آن به فرد القا می‌شود به ظاهرش بچربد. برای صندلی‌ها و پنل‌های درب‌ها هم تریم مشکی و نارنجی انتخاب شده است که فضای داخلی را از یکنواختی در می‌آورد؛ ضمن اینکه احتمالاً بتواند رضایت خیلی از رانندگان جوان‌تر را جلب کند. در آخرین طرح های فروش اقساطی این محصول، باید ۵۰ درصد قیمت ماشین x22 به صورت نقد پرداخت می شد.

در قسمت جانبی، شاهد همون فرم هاچ‌بک قدیمی ‌ام وی ‌ام 315 هستیم چون MVM X22 Pro بر اساس اون ماشین ساخته شده و چری برای کاهش هزینه‌های تولید، فرم پروفیل جانبی رو تغییر نداده. بااین‌وجود، با ویژگی‌هایی مثل روکش‌های پلاستیکی، رینگ‌های جذاب و تریم کرومی در قسمت خط پنجره‌ها و رکاب سعی شده این قسمت کمی متفاوت و بروزتر جلوه داده بشه. در عقب خودرو هم همون نمای آشنای X22 MT رو می‌بینیم که‌تریم مشکی‌رنگ بین چراغ‌ها و تریم نقره‌ای با سر اگزوزهای تزئینی روی سپر از ویژگی‌های قابل‌ذکر اون هستند.

نمای جانبی از زیر تیغ قلم طراحان جان سالم به در برده و به جز یکی دو مورد جزئی، تحول چشمگیری در آن به چشم نمی‌خورد. متاسفانه در نمای عقب نیز که انتظار داشتیم  حداقل نوع طراحی چراغ‌ها و سپر متناسب با قسمت جلو تغییر کند و تا حد زیادی به‌روزرسانی شود، تحول دلچسبی به چشم نمی‌خورد. بنابراین مهم‌ترین انتقاد ما نسبت به ظاهر x22 pro، همین عدم تحول نمای عقب است که می‌توانست امروزی‌تر باشد و آتش انتقادات را با آب سرد خود تا حد زیادی فرونشاند. به هر حال جاده‌های کشورمان پر شده از کراس اوورهای چینی که قیمت‌های مناسب و امکانات جذابی دارند. یکی از جذاب‌ترین خودروهایی که هم‌اکنون می‌توان از برند چری نام برد، ام وی ام X22 است که در خود چین و بسیاری از کشورهای همسایه با نام چری تیگو 3 یا چری تیگو 2 شناخته می‌شود.

البته از نظرات سورنا و دفاعی که دارن از این ماشین میکنن و جواب هر کسی که بد گفته رو میدن مشخصه مصرف کننده نیستن. درودحدود آبان ۱۴۰۳ تحویل گرفتیم و از نمایندگی تا خونه متوجه خشکی زیاد شدیم ولی با عوض کردن لاستیک ها عالی شد.لاستیک های خودش خیلی بی کیفیت بودند. MVM X22 Pro MT با طول 4200 میلی‌متر، عرض 1760 میلی‌متر و ارتفاع 1570 میلی‌متر، فضای کافی برای سرنشینان و بار فراهم می‌آورد.

نخستین نمایش ام وی ام X22 در نمایشگاه خودرو پکن 2016 صورت گرفت و از آن زمان این خودرو در تیپ‌های گوناگون به بازار عرضه شده است. این خودرو با تغییراتی در ظاهر، امکانات و مشخصات فنی همراه شد و چری تیگو 3x پرو نام گرفت. همزمان با ورود این خودرو به بازار روسیه، مدیران خودرو نیز این خودرو را با نام ام وی ام X22 پرو برای عرضه به بازار ایران معرفی کرده است. به همین دلیل مصرف سوخت مناسب و همچنین آلایندگی کمتر را در این خودرو شاهد هستیم؛ اما نباید انتظار شتاب بالایی از آن داشته باشید. دیگر تفاوت مهم نیز جایگزینی گیربکس ۴ سرعته ایکس ۲۲ با جعبه دنده ۹ سرعته CVT در ایکس ۲۲ پرو است که تجربه تعویض دنده نرم‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در نهایت، MVM X22 Pro MT به دلیل امکانات ایمنی پیشرفته‌تر ، گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال قدرت و امکانات بیشتر هستند. از سوی دیگر، X33 Cross با گیربکس CVT، مصرف سوخت بهینه‌تر و ویژگی‌های رفاهی مدرن‌تر، تجربه راحت‌تر و مدرن‌تری را به ارمغان می‌آورد. وجود یک سیستم صوتی قابل قبول و رضایت‌بخش هر روز برای مشتریان بیشتر از قبل اهمیت پیدا می‌کند و آن‌ها تمایل دارند تا احساس دلچسبی را هنگام گوش دادن به موسیقی در اتومبیل خود تجربه کنند. در این زمینه ام وی ام x22 پرو یکی از بهترین‌ها است، چرا که سیستم صوتی این هاچ‌بک کراس به خوبی قادر است نیازهای مشتریان معمولی را پاسخ دهد و حتی آن‌ها را شگفت زده کند. طراحی خودروهای اقتصادی همواره چالش برانگیز بوده است چرا که طراحان باید خودرویی جذاب را خلق کنند و در عین حال نیم نگاهی به کاهش هزینه‌های تولید داشته باشند.

همچنین فناوری پیشرانه ها بهبود یافته و این پیشرانه استهلاک کمتری نسبت به نمونه های توربو شارژ دارد. اما باید بدانیم که شاید تعویض دنده های این خودرو برای ما جذاب نباشد و کیفیت متریال کابین X22 پرو دنده ای نتواند نظر ما را جلب کند. همچنین حجم نفوذ صدا به کابین این محصول ام وی ام تا حدی زیاد است و شاید برای بسیاری مورد پسند نباشد. توان حرکتی پیشرانه X22 پرو MT خوب و منطقی است و می تواند نیازهای روزمره را بر طرف کند.

با توجه به عدم حضور رقبای قدرتمندی همچون نسل جدید رنو ساندرو استپ وی یا چانگان CS35‌ در بازار، ام وی ام x22 پرو می‌تواند محصولی یکه‌تاز در سگمنت هاچ‌بک کراس در ایران باشد. آیا خودروی ایکس ۲۲ پرو ارزش خرید دارد؟ بررسی مزایا و معایب X22 PRO برای پاسخ به این سوال خیلی مفید است. در همین راستا توجه شما را به مهم‌ترین مزایا و معایب این ماشین شاسی بلند محبوب جلب می‌کنیم.

محصولات چری شامل 4 محصول به نام های تیکو3، تیگو 2، تیگو5 و 7 می باشد، در حال حاضر تیگو3 که همان خودروی ام وی ام ما نام دارد طرفداران بیشتری داشته که با توجه به تحقیقات انجام شده علت محبوبیت آن قیمتی مناسب در برابر کارایی بالا آن است. چراغ های بالا که به صورت نواری قرار گرفته اند چراغ های روشنایی اصلی نیستند بلکه چراغ های روشنایی روز (day light) هستند که از نوع led هستند. چراغ های روشنایی اصلی در زیر چراغ های روشنایی روز و در سپر قرار گرفته اند که نوع  چراغ ها بر خلاف نسخه اتومات X22 pro، از نوع هالوژنی است.

اما با توجه به عدم ارائه طرح فروش قسطی این محصول در سال ۱۴۰۳، اطلاعات هم درباره آن در دسترس نیست. آپشن کار با هدف عرضه  آپشن خودور و لوازم جانبی خودرو به صورت خرده فروشی و عمده در بستر اینترنت از سال ۱۳۹۵ مشغول به فعالیت بوده و با افتخار توانسته است رضایت تعداد کسیری از مشتریان را جلب کند. MVM X22 PRO محصول جدید مدیران خودرو است که به تازگی روانه بازار خودرو ایران شده.

فیلم بررسی ام وی ام X22 پرو

در حال که نسخه اصلی ام وی ام X22 با نیم نگاهی به ام وی ام X33s طراحی شده بود، طراحان چری تصمیم گرفتند تا برای ظاهر ام وی ام X22 پرو از هیوندای کونا الهام بگیرند. این قدرت شاید در نظر برخی از افراد مناسب نباشد اما با توجه به قیمت مناسب این کارایی قابل قبول می باشد. دوربین دنده عقب، نمایشگر دیجیتالی برای دادن اطلاع از وضعیت خودرو از دیگر اپشن های این وسیله محسوب می شود. همانطور که می دانید،امروزه انواع متفاوتی از خودرو ها توسط شرکت های گوناگون طراحی و تولید گردیده اند که از محبوب ترین آن ها می توان به خودروی mvm اشاره نمود.

به گزارش خودرونویس، ام وی ام ایکس 22 پرو در رده کراس اوورهای B سگمنت قرار می گیرد. این سگمنت نه تنها در دنیا بلکه در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی داشته و اگر به آمار فروش X22 پرو نگاهی داشته باشیم، کاملا متوجه صحت این موضوع می شویم. در ادامه می توانید ویدیو تست و بررسی ام وی ام X22 پرو دنده ای را مشاهده کنید.

جالب است بدانید که نسخه IE اردیبهشت ماه امسال بهایی برابر با ۶۷۵ میلیون تومان داشته است و در طی ۷ ماه یک رشد قیمت حدودا ۶۰ میلیونی را تجربه کرده است. عدم انتقال قدرت از موتور به گیربکس، شتاب‌گیری بسیار ضعیف، مشکل برقی، مشکل کولر، مشکل هواگیری باک. سوار ماشین X22 PRO که می‌شوید نیز با تغییرات قابل توجهی نسبت به ایکس 22 روبه‌رو می‌شوید.

آپشن نخست : سیستم صوتی قدرتمند

پنل مرکزی داشبورد کمی به سمت راننده چرخیده است تا دسترسی راحت‌تری را فراهم کند. بسیاری از دکمه‌های پنل مرکزی نیز حذف شده‌ و جای خود را به دکمه‌های لمسی داده‌اند. انتتخاب مانیتور ۹ اینچی با رابط کاربری جذاب تفاوت X22 با X22 PRO را بیشتر نمایان می‌کند. نمی‌توان از کنار فرمان برقی جدید ایکس ۲۲ پرو و سانروف آن نیز به‌سادگی عبور کرد. هرچند ام وی ام ایکس 22 پرو اتوماتیک در بازار ایران رقبایی همچون بک X3 پرو، جک S3 و … را پیش رو دارد، اما در حال حاضر هیچ کراس اوور اقتصادی B سگمنتی با گیربکس دنده ای به صورت صفر کیلومتر در بازار ایران وجود ندارد. در ادامه تست و بررسی ام وی ام ایکس 22 پرو MT دستی به طراحی کابین آن می پردازیم.

سیستم تعلیق مک فرسون در جلو به همراه سیستم تعلیق میله پیچشی در عقب نیز قدرت چندانی برای دفع حرکات کابین در مانورهای ناگهانی ندارند و بایستی هنگام گذر از پیچ‌ها با این خودرو مدارا کنید. با این حال اگر سطح انتظارات شما از ام وی ام X22 پرو در حد یک هاچ‌بک کراس اقتصادی باشد، این خودرو می‌تواند در حد توان خود نیازهای شما را برطرف کند. مطابق شنیده‌ها و حدس و گمان‌ها، قیمت تقریبی ام وی ام X22 پرو در بازار حدود 550 میلیون تومان خواهد بود. امروزه و به دلیل بازگشت تحریم‌ها بسیاری از این رقبا حذف شده‌اند و تنها جک S3 در بازی باقی مانده است.

شرایط خرید نقدی خودروی X22 PRO MT و X33 CROSS:

براساس اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه مدیران خودرو در حال انجام تست‌های ام وی ام X22 پلاس یا X22 پرو است و این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. چهره ام وی ام X22 نسب به گذشته کاملاً تغییر کرده و نمای جلویی آن خشن‌تر و به روزتر شده است. چراغ‌های جلویی ام وی ام X22 کشیده و باریک است و در کناره‌های سپر چراغ‌های مه‌شکن دیده می‌شود. بعد از اینکه پدال گاز mvm x22 pro را فشار دهید متوجه خواهید شد که علی‌رغم حذف یک سیلندر موتور، شتاب اولیه چندان تغییر نکرده و همان کارایی متعادل و متناسب با نیازهای شهری و خانوادگی را ارائه می‌دهد. ضمن آنکه گیربکس سی وی تی هم به صورت نرم و با دقت کافی نسبت به اشاره شما روی پدال گاز واکنش نشان می‌دهد و عملکرد نسبتا قابل قبولی را از خود به نمایش می‌گذارد.

داریا باند ۲ لایت معرفی شد؛ نسل جدید گوشی ایرانی/چینی بازار

کارشناسان ما در خیری 377 آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه اطلاعات کامل در مورد شرایط فروش MVM X33 CrossوX22 PRO MT هستند. با پرداخت پیش‌پرداخت 50 یا 60 درصدی می‌توانید صاحب یکی از این خودروها شوید و بقیه مبلغ را به صورت بلند مدت پرداخت کنید. اگر به دنبال طراحی مدرن و اسپرت هستید، X33 Cross گزینه مناسبی است، در حالی که اگر به طراحی داخلی شیک و کلاسیک بیشتر اهمیت می‌دهید، MVM X22 Pro MT ممکن است انتخاب بهتری باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات خودروهای MVM X22 Pro MT و X33 Cross، لطفاً با کارشناسان نمایندگی  مجرب ما در نمایندگی خیری 377، نماینده رسمی مدیران خودرو در کرج، تماس حاصل فرمایید. هر دو خودرو، MVM X22 Pro MT و X33 Cross، از استاندارد آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کنند که این به معنای دوستدار محیط زیست بودن کمپانی چری است، بنابراین از نظر میزان آلایندگی مشابه هستند. مصرف سوخت ترکیبی MVM X22 Pro MT برابر با 7.1 لیتر در 100 کیلومتر است و خودروی X33 Cross مصرف سوخت معادل 6.1 لیتر در 100 کیلومتر، را دارد.

طراحی و تریم داخلی ام وی ام ایکس 22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به کلی متحول شده و با طرحی راننده محور و بهره گیری از برخی عناصر مشابه با سدان آریزو ۵ و ۶ (مانند غربیلک فرمان و دسته دنده)، حس خوشایند تری را نسبت به قبل به راننده و سرنشینان منتقل می کند. سیستم مالتی مدیای خودرو تغییر کرده و بزرگ تر شده است و همین 9 اینچی شده مالتی میدا سبب حذف برخی از کلیدهای فیزیکی شده است. فرمان با طرح D شکل مشابه با سایر محصولات روزِ کمپانی نیز تکمیل کننده تغییرات کابین ایکس 22 پرو است.

با توجه به تلاش طرف ایرانی برای عرضه جدیدترین محصولات چری، دور از انتظار نیست که در آینده نه چندان دور 3X پلاس نیز با نام ام وی ام X22 فیس لیفت راهی خیابان‌های کشور ما شود. چنین رقمی در مقام مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار٬‌ رقم مناسبی محسوب می‌شود اما در استانداردهای جهانی عملکردی کاملا معمولی برای سیستم ترمز محسوب می‌شود. تجربه رانندگی، مشخصات فنی، آپشن ها و ویدیو تست و بررسی ام وی ام X22 پرو را می‌توانید در ادامه این مطلب مشاهده فرمایید. نسخه اکسلنت PRO ماشین ام وی ام X22 در اردیبهشت ماه امسال از بهایی برابر با ۶۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد برخوردار بوده است. این در حالی است که این خودرو در حال حاضر و در زمان نگارش این نوشته (آذر ۱۴۰۱) بهایی برابر با ۷۱۳ میلیون تومان دارد.

همانطور که گفته شد قیمت این خودرو در مقابل دیگر محصولات مشابه مناسب بوده و می تواند وسیله ای مناسب و با کارایی بالا برای همه افراد جامعه نیز باشد. قطعاتی نقره ای در گوشه سپر جلو قرار گرفته و به همراه چراغ های مه شکن به زیبایی نمای جلوی ماشین دامن زده است. این محدودیت ممکن است برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که نیاز به فضای بار بیشتری دارند، چالش‌برانگیز باشد. MVM X22 Pro با الهام از مدل‌های کره‌ای نظیر هیوندای کونا، طراحی مدرن و جذابی دارد.

تفاوت x22 pro تیپ اکسلنت و ie

انتتخاب مانیتور 9 اینچی با رابط کاربری جذاب تفاوت X22 با X22 PRO را بیشتر نمایان می‌کند. نمی‌توان از کنار فرمان برقی جدید ایکس 22 پرو و سانروف آن نیز به‌سادگی عبور کرد. ام وی ام ایکس ۲۲ یا در اصل تیگو 3x بر اساس هاچ بک چری A13 یا فولوین 2 که در ایران به نام ام وی ام ۳۱۵ می‌شناسیم توسعه پیدا کرده است و به‌عنوان نسخه کراس اوور بلوغ یافته ام وی ام ۳۱۵ در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه ام وی ام x22 پرو یک خودرو تازه وارد در بازار است، آپشن کار در تلاش خواهد بود تا تمامی امکانات رفاهی قابل سفارش برای این خودرو را در کوتاه‌ترین زمان برای مشتریان آماده کند. ام وی ام ایکس 22 پرو MT در نمای جلو دارای چراغ های دوتایی بوده و در بالاترین قسمت چراغ های LED دیلایت را شاهد هستیم و در داخل سپر هم چراغ های اصلی قرار گرفته اند. این سبک طراحی امروزه ترند روز طراحی خودرو در دنیا بوده که در این خودرو هم دیده می شود.

امکانات ام وی ام آپشن های ام وی ام ایکس ۲۲ پرو

موتور توربو ۱.۰ لیتری جدید ام وی ام مانند سایر موتورهای توربو موجود در بازار ایران به بنزین با کیفیت و ترجیحا سوپر نیازمند است. این درحالیست که موتور ۱.۵ لیتری قبلی که با ۳۱۵ یکسان بود٬ به سبب تکنولوژی ساده‌تر خود٬ حساسیت کمتری نسبت به کیفیت بنزین داشت. این خودرو دارای صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی، سانروف و سیستم‌های ایمنی مانند ABS و ESP است که تجربه رانندگی بهتری را ارائه می‌دهد. جلوپنجره X22 PRO به رسم تولیدات جدیدتر کمپانی چری، از نوع کهکشانی است و طرح جدید سپر نیز آخرین ترفند خودروساز چینی برای جذاب‌تر جلوه دادن ظاهر این کراس اوور نسبتا قدیمی محسوب می‌شود. وسط داشبورد این خودرو یک نمایشگر لمسی کوچک 9 اینچی در پنلی با تریم مشکی پیانویی جا گرفته و موقعیت آن متمایل به راننده است تا رانندگانی که امکان دارد کار با سیستم مولتی‌مدیا حین رانندگی حواسشان را پرت کند، دیگر از این بابت نگرانی نداشته باشند.

با توجه به قیمت احتمالی X22 پرو دستی که قطعاً ارزان‌تر از نسخه اتوماتیک خواهد بود، این سطح تجهیزات میتونه نظر خریداران رو جلب کنه. همچنین از دکمه های روی فرمان می توان تنظیمات مربوط به مالتی مدیا و کروز کنترل را انجام داد. صفحه کیلومتر X22 پرو دنده ای از نوع آنالوگ است و ما بین عقربه های مربوط به کیلومتر شمار و دور موتور ، کامپیوتر کوچک سفری قرار گرفته است که اطلاعاتی نظیر میزان دمای آب، میزان بنزین و راهنمای تعویض دنده را به ما می دهد. رویه صندلی ها از جنس چرم مصنوعی است که از تریم های مشکی و نسکافه ای در آنها استفاده شده است و چرم ها کیفیت مناسبی دارند. شایان ذکر است که صندلی های جلو به صورت دستی تنظیم می شود و قابلیت پر کردن گودی کمر برای راننده وجود دارد. MVM X22 Pro به موتور ۱٫۰ لیتری سه سیلندر توربو با قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر مجهز است.

مشخصات ام وی ام X22 پرو

خودرو ام وی ام از این قاعده مستثنی نمی باشد و با خلاقیت طراحان توانسته جایگاه ویژه ای در فروش خود داشته باشد. ارتفاع سقف تا زمین برای این ماشینی چیزی حدود 1.57 متر، طول 4.2 متر، و عرضی معادل 1.76 متر می باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

ام وی ام X22 پرو رونمایی شد [به روز رسانی ] - آذر 1400

قیمت ام وی ام ایکس ۲۲ پرو در نسخه اکسلنت در حال حاضر چیزی حدود ۱,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان است. انتظار می رود X22 پرو دنده ای شتاب ۰-۱۰۰ را با توجه به وزن ۱.۲ تنی خود، در بازه زمانی ۱۶ ثانیه طی کند. از جمله امکانات رفاهی اضافه شده به نسخه فیس لیفت ایکس ۲۲ باید به سامانه جلوگیری از عقبگرد خودرو در سربالایی‌ها کنترل سرعت در سرازیری ترمز پارک برقی و فرمان برقی اشاره کرد که این مورد آخر در استفاده شهری معمولا مورد توجه رانندگان قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی و بررسی کامل مشخصات فنی، امکانات و طراحی MVM X22 Pro می‌پردازیم. در کنار این موضوع، در ادامه مطلب بررسی ایکس ۲۲ پرو، به تفاوت x22 pro اکسلنت و ie می‌پردازیم؛ همراه با ما بمانید. علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط فروش x22 پرو مدیران خودرو اقساطی و نقدی، باید به سایت فروش اینترنتی آن مراجعه کنند.

از نظر مشخصات فنی، این ام وی ام ایکس 22 ام تی است که پیروز میدان خواهد شد؛ چرا که مجهز به پیشرانه‌ای کم‌استهلاک است و حجم بیشتری نیز دارد. X33 Cross  با طراحی جلوپنجره کوانتومی، رینگ‌های بزرگ 17 اینچی، و اسپویلر جدید، به‌خوبی به‌عنوان خودرویی مدرن و اسپرت معرفی می‌شود. ویژگی‌های همچون بدنه دو رنگ و روکش صندلی چرم نیز به جنبه‌های لوکس و جذاب خودرو افزوده است. در بخش ایمنی، MVM X22 Pro MT با بهره‌گیری از سیستم‌های پیشرفته‌ای نظیر ESP، TCS و دوربین 360 درجه، سطح بالاتری از امنیت را ارائه می‌دهد.

تهویه الکتریکی دستی، دوربین و سنسور پارک عقب، دو کیسه هوا، سانروف، سامانه کنترل در سربالایی و سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، تریم داخلی چرم و فرمان کمکی برقی. اگرچه با یک کراس اوور به‌شدت فشرده مواجه‌ایم، کماکان موتور X22 Pro توانی که باید را برای به حرکت در آوردن وزن 1.2 تنی آن ندارد. سیستم تعلیق هم در برخی از مواقع در دفع یا کاهش شدت تکان‌هایی که به کابین وارد می‌شود ناتوان است؛ این خصوصاً در ناحیه عقب به چشم می‌آید. در مجموع باید این‌طور نتیجه‌گیری کرد که نباید از این ماشین انتظار سواری نرم و روانی داشته باشید. این شاسی بلند مدیران خودرو برای شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت به 14.2 ثانیه زمان نیاز دارد؛ رقمی که با توجه به خروجی پیشرانه و به‌صورت کلی ماهیت روزمره این محصول قابل پیش‌بینی است. همچنین این خودرو در یک سیکل ترکیبی 8.5 لیتر سوخت به ازای هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند تا دست کم روی کاغذ وعده مقرون به صرفه بودن را برآورده کند.

{

رقبای ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای MT

|}

از دیگر امکاناتی که این کراس اوور بدان مجهز است می‌توان به 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سیستم صوتی با نمایشگر 9 اینچی و قابلیت اندروید میرورلینک، تعداد 4 بلندگو داخل کابین و بلوتوث اشاره کرد. از جمله امکاناتی که نسخه پرو دارد می‌توان به گرم‌کن صندلی، آینه‌های جانبی تاشونده، سیستم فرمان برقی، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی، سنسور نور، صفحه نمایش بزرگتر، نورپردازی زیر درها، تنظیم برقی جهت تهویه مطبوع و تصفیه هوای داخل کابین اشاره کرد. بیش از هر چیز دیگر، جلو پنجره این خودرو به چشم می‌آید که با طرحی کهکشانی نمای زیبا و مدرن برای آن به ارمغان آورده است. چراغ‌های اصلی خودرو نیز روی سپر قرار گرفته‌اند و جای خود را به دو چراغ دی لایت ریز و کشیده روی کاپوت داده‌اند. اما در بخش جانبی هم تغییراتی داشته که از جمله آنها می توان به تغییر رینگ ها و نصب رینگ های آلیاژی 16 اینچی با تریم دو رنگ، تغییر فرم آینه ها و … اشاره کرد. در بخش عقب تغییرات نسبت به نسل قبلی به مراتب کمتر بوده که از جمله آنها می توان به نصب نوار مشکی رنگ بین دو چراغ، تغییر فرم پایین سپر و دیفیوزر عقب و تغییر محل مه شکن عقب اشاره کرد.

تیم حرفه‌ای ما با برخورداری از دانش فنی و تجربه گسترده، آماده پاسخگوییبه تمام سوالات شما می باشد. تا بدین ترتیب شما را در انتخاب مناسب‌ترین خودرو بر اساس نیازها و سلیقه‌های خاصتان راهنمایی کند. از مشاوره‌های دقیق و سفارشی ما بهره‌مند شوید و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید خودرو را با نمایندگی خیری 377 نمایندگی مدیران خودرو در کرج تجربه کنید. از نظر امکانات رفاهی،  MVM X22 Pro MT با صفحه نمایش 9 اینچ و سیستم صوتی بلوتوثی، امکانات بیشتری نسبت به X33 Cross که دارای صفحه نمایش 7 اینچی و شارژر بی‌سیم است، ارائه می‌دهد. ام وی ام x22 پرو یک محصول اقتصادی است و در این رده از خودروها، معمولا حداقل امکانات ایمنی را شاهد هستیم. خوشبختانه مدیران خودرو طی سالیان گذشته عملکرد خود را در زمینه ایمنی محصولات بهبود داده است و بنابراین ام وی ام x22 پرو از نظر ایمنی در وضعیت مطلوبی قرار می‌گیرد.

اختلاف قیمت این خودرو در بازار آزاد و کارخانه در حال حاضر رقمی بیش از ۱۱۰ میلیون تومان است که یک سود نسبتا خوب برای دلالان بازار خودرو محسوب می‌شود. البته اگر از کنار رینگ‌های 16 اینچی X22 PRO که طراحی زیباتری دارند، عبور کنید. آیا خودروی ایکس 22 پرو ارزش خرید دارد؟ بررسی مزایا و معایب X22 PRO برای پاسخ به این سوال خیلی مفید است.

موتور ۱.۰ لیتری جدید با آرایش سه سیلندر و توربو قادر به تولید ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور است و این رقم را از طریق گیربکس ۹ سرعته ضریب متغییر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو تحویل می‌دهد. این گیربکس در واقع با گیربکس مورد استفاده در آریزو ۵ فیس لیفت و آریزو ۶ مشترک است. نسخه جدید دنده دستی ام وی ام X22 پرو مجهز به پیشرانه‌ای 1.5 لیتری تنفس طبیعی شده که می‌تواند نهایتاً 116 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه نیز از طریق یک جعبه دنده 5 سرعته به محور جلو منتقل می‌شود و دیگر خبری از گیربکس ضریب متغیر یا سی وی تی نیست. این محصول مونتاژی مدیران خودرو یک کراس اوور ساب کامپکت است که فضایی فوق‌العاده جمع و جور را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. البته سه سرنشین بزرگسال به خوبی در صندلی عقب آن جا می‌گیرند، اما به‌وضوح به‌خاطر محدود بودن فضای سر در این ناحیه افراد قدبلند به هیچ وجه تجربه راحتی از نشستن داخل کابین این خودرو نخواهند داشت.

{

تفاوت ها با نسخه اتوماتیک

|}

در مقابل، X33 Cross دارای کیسه‌های هوا و سیستم ضد سرقت است که امنیت خوبی را تضمین می‌کند. نوار های پلاستیکی مقاوم و مشکی رنگ از سپر جلو تا عقب امتداد یافته است که هم می توانند به عنوان یک ضربه گیر عمل کند و هم زیبایی بیرون ماشین را بیافزاید. خودرو ام وی ام در نگاه اول مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد که همین عاملی بر افزایش خریداران شده است.

تغییرات چشمگیری در قسمت جلو شامل چراغ‌های روز (DRL) و سپر جدید مشاهده می‌شود. در بخش‌های جانبی و عقبی تغییرات کمتری وجود دارد، اما همچنان ظاهری به‌روز و جوان‌پسند دارد. نرم شیک راحت اکتان بریزید حتما اگر بنزین سوپر گیر نیومد ، نکته اش فقط همینه . پس از معرفی ام وی ام ایکس 22 پرو آپشنال اکنون نوبت به رونمایی و فروش ام وی ام X22 پرو IE رسیده است. طوری که به شکل میانگین، این خودرو معمولا بین ۹۵۰ میلیون تا بیش از ۱ میلیارد تومان به فروش می رسد. برای اطمینان از انتخاب خود، می‌توانید از امکان تست درایو در نمایندگی خیری 377 استفاده کنید.

در مورد وضعیت جعبه دنده X22 پرو MT باید گفت که تغییر وضعیت دسته دنده در این خودرو نرم انجام می شود. اما تا حدی کلاچ این محصول ام وی ام سفت است و به خاطر ضرایب دنده، گاهی در ترافیک های شهری به تعداد زیادی تعویض دنده نیاز است. اما می توان گفت که هماهنگی موتور و گیربکس در این خودرو بهتر از نمونه های قبلی انجام شده است. در قسمت پایین بخش میانی کنسول می توان به پورت usb و خروجی ۱۲ ولت اشاره کرد. در بخش پایین دنده دکمه های مربوط به تنظیمات مالتی مدیا ( خاموش و روشن کردن و تنظیم صدای سیستم صوتی ) و دکمه کنترل خودرو در سرازیری را می توانیم مشاهده کنیم.

چندین قسمت مانند داخل در، زیر داشبورد و غیره برای قرار دادن وسایل ریز تعبیه شده است که می تواند در مسافرت ها بسیار کارآمد نیز باشد. در این خودرو گوشی های هوشمند می تواند به وسیله بلوتوث به نمایشگر متصل شده و کاربردی متنوع برای سرنشینان ایجاد نماید. قسمت داشبورد از پلاستیک های فشرده و محکم تولید شده است و برای زیبا تر شدن آن از تکه های با طرح فیبر کربن مزین گردیده، همین عامل باعث شده تا به هنگام نشستن در این وسیله نقلیه احساس رضایت و خرسندی به افراد دست بدهد.

چراغ های عقب مانند چراغ های نسل های قبلی خود است و به وسیله یک نوار به هم متصل شده اند و در مرکز این  نوار لوگو MVM قرار گرفته اند. نکته دیگری که در نمای عقب ام وی ام x22 پرو دنده ای می توانیم به آن اشاره کنیم  دو خروجی تزئینی و یا فیک اگزوز است که درون سپر عقب قرار گرفته و توسط دیفیوزر دز سپر به هم متصل شده اند. یک خط طراحی دیگر در قسمت پایین درب ها قرار دارد که از درب سرنشینان جلو شروع شده و در انتهای درب سرنشینان عقب پایان می یابد.

این موتور با گیربکس CVT جفت شده است که عملکرد بهینه و مصرف سوخت کم را تضمین می‌کند. شرکت مدیران خودرو سرانجام نخستین سری از شاسی بلند ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای را به دست مشتریان رساند. در همین راستا فعالان بازار در آگهی‌های فروش خود، قیمت این خودرو را در بازار نیز تعیین کردند. در ادامه ضمن بررسی اختلاف قیمت MVM X22 Pro MT در بازار و کارخانه، با مشخصات فنی و امکانات آن نیز آشنا خواهیم شد. سوار ماشین X22 PRO که می‌شوید نیز با تغییرات قابل توجهی نسبت به ایکس ۲۲ روبه‌رو می‌شوید.

نکته جالبی که از همان شروع حرکت توجه ما را به خود جلب کرد، هماهنگی خوب گیربکس و موتور X22 پرو دنده ای و تعویض نرم و دقیق دنده ها بود. با وجود اینکه با یک خودروی دنده ای رانندگی می کردیم، اما ضریب دنده ها به نحوی طراحی شده بودند که به کمترین میزان تعویض دنده نیاز باشد. این خودرو به یک موتور ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپه با حجم ۹۹۸ سی سی مجهز است که می‌تواند ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. دیگر تفاوت مهم نیز جایگزینی گیربکس 4 سرعته ایکس 22 با جعبه دنده 9 سرعته CVT در ایکس 22 پرو است که تجربه تعویض دنده نرم‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد. صفحه آمپر تغییر کرده و به حالت متعارف آنالوگ درآمده است که البته خیلی هیجان‌انگیز نیست و انتظار ما را که حضور نمایشگر تمام دیجیتال در این بخش بود، برآورده نمی‌کند. حجم صندوق عقب ایکس ۲۲ پرو نیز معادل ۴۲۰ لیتر است که تقریبا در حد متوسط به بالا قرار دارد.


خودرو mvm ویژه فرهنگیان