[ad_1]

اجماع متخصصان بیماری های عفونی کودکان در یک مطالعه جدید گفت ، بسیاری از پیش نیازهای معمول برای باز کردن مدارس – از جمله واکسن برای معلمان یا دانش آموزان و سطح پایین عفونت در جامعه – برای آموزش ایمن کودکان شخصاً لازم نیست.

در عوض ، 175 متخصص – عمدتا متخصصان اطفال روی بهداشت عمومی متمرکز بودند – عمدتاً موافقت کردند که اکنون برای آموزش منظم و شخصی در مدارس ابتدایی برای مدارس آزاد است. این موضوع حتی در مواردی که اقدامات احتیاطی ایمنی اساسی انجام شود ، حتی در اجتماعاتی که عفونتهای Covid-19 گسترده هستند نیز صادق است. به گفته آنها ، مهمترین چیز پوشاندن جهانی ، فاصله فیزیکی ، تهویه مناسب و پرهیز از فعالیتهای گروههای بزرگ است.

هفته گذشته نیویورک تایمز با کارشناسان مصاحبه کرد. اکثر معتقدند که شیوع ویروس در یک جامعه شاخص مهمی برای باز بودن مدارس نیست ، اگرچه بسیاری از مناطق هنوز به این معیار متکی هستند. اکثر گفته شده است که مدارس فقط در مواقعی که موارد Covid-19 در مدرسه وجود دارد باید تعطیل شوند.

دکتر دیوید روزن ، استادیار بیماریهای عفونی دوران کودکی در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس ، گفت: “هیچ وضعیتی در مدارس قابل گشودن نیست مگر اینکه مدارکی از ثبت نام مدارس وجود داشته باشد.”

بسیاری از کارشناسان گفتند که خطرات ترک تحصیل بسیار بیشتر است. دکتر اوزما حسن ، رئیس گروه بیماری های عفونی کودکان در RWJBarnabas Health در نیوجرسی ، گفت: “بحران بهداشت روانی ناشی از تعطیلی مدرسه همه گیرتر از Covid خواهد بود.”

در بیشتر موارد ، این پاسخها با دستورالعملهای فعلی فدرال مطابقت دارند ، که واکسنها را ذکر نمی کند و شواهد علمی قابل توجهی را نشان می دهد که مدارس منبع اصلی انتشار برای کودکان یا بزرگسالان نیستند. انتظار می رود که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها روز جمعه توصیه های جدیدی در مورد چگونگی عملکرد ایمن مدارس منتشر کنند و دولت بایدن اولویت را برای افتتاح مدارس قرار داده است.

اما اجماع تخصصی در این مطالعه با موضع برخی سیاستمداران ، مدیران مدارس ، گروه های والدین و اتحادیه های صنفی معلمان مغایرت دارد. برخی از این گروه ها اعلام کرده اند که حتی در پاییز سال آینده که معلمان احتمال واکسیناسیون را دارند ، مایل نیستند به ساختمانهای مدارس بازگردند ، اگرچه بیشتر دانش آموزان نیستند. برخی مناطق با مقاومت شدیدی در برابر از سرگیری روبرو می شوند ، به ویژه در شهرهای بزرگ ، که معلمان تهدید به اعتصاب می کنند در صورت فراخواندن به ساختمان های مدرسه.

و برخی از کارشناسان موافقت کردند که مدارس آزاد به ویژه برای بزرگسالانی که در آنجا کار می کنند خطری را تهدید می کند و گفتند بسیاری از مناطق کشور هنوز ویروس را به اندازه کافی کنترل نکرده اند تا بتواند به راحتی آنها را باز کند.

دکتر لیانا ون ، پزشک اورژانس و استاد ویزیت سیاست های بهداشتی در دانشگاه جورج واشنگتن گفت: “اگر ما می خواستیم مدارس با خیال راحت افتتاح شوند ، ما باید به عنوان یک جامعه سخت تلاش کنیم تا سطح انتقال را حفظ کنیم و منابع خود را سرمایه گذاری کنیم.”

حدود نیمی از دانشجویان کشور هنوز از خانه در حال یادگیری هستند و در حالی که بیشتر مناطق حداقل شهریه خصوصی ارائه می دهند و در تلاشند تا بهار امسال بازگشایی شود ، بسیاری از آنها فقط چند ساعت در روز یا چند روز در هفته به دانشجویان ارائه می دهند.

اختلاف بین سیاست های ترجیحی متخصصان و قوانین گشایش مدارس در بسیاری از زمینه ها منعکس کننده ملاحظات سیاسی و خواسته های اتحادیه ها است ، اما همچنین تغییراتی در درک دانشمندان از ویروس دارد. بسیاری از سیاست های مدارس قبل از اینکه شواهدی مبنی بر اینکه Covid-19 به راحتی در مدارسی که اقدامات احتیاطی اساسی را اتخاذ می کنند ، به راحتی گسترش نمی یابد ، تدوین شده بود. آنها هشدار دادند که دستورالعمل ها ممکن است دوباره تغییر کنند. تقریباً همه ابراز نگرانی کرده اند که نسخه های جدید ویروس کرونا می تواند برنامه مدارس را برای افتتاح بهار یا پاییز مختل کند.

بیش از دو سوم پاسخ دهندگان می گویند که آنها بچه های سن مدرسه دارند و نیمی از آنها حداقل در برخی موارد در مدرسه بچه دارند. به طور کلی ، آنها تمایل بیشتری به حمایت از افتتاح مدارس خود دارند تا اینکه. حدود 85 درصد از افراد در جوامعی که مدارس به صورت تمام وقت باز هستند ، می گویند که محل زندگی آنها به درستی فراخوانده شده است ، در حالی که تنها یک سوم از مدارسی که هنوز مدارس تعطیل نیستند ، می گویند این انتخاب صحیح است.

دکتر میتول کاپادیا ، مدیر بخش گفت: “تعطیلی مدرسه در بهار سال 2020 تصمیم صحیحی بود: در آن زمان ، ما چیز زیادی در مورد کوید نمی دانستیم و نمی دانستیم کودکان می توانند چه نقشی در نمایش داشته باشند.” طب فیزیکی کودکان در دانشگاه کالیفرنیا. سانفرانسیسکو. “ما اکنون می دانیم و می دانیم که مدارس می توانند با خیال راحت افتتاح شوند. ترس حتی در برابر رهنمودها و توصیه های جامعه پزشکی و بهداشت عمومی راه حل اصلی است. “

مهمترین چیز نیاز به ماسک برای همه است. همه پاسخ دهندگان گفتند که این مهم است ، و بسیاری گفتند که این یک راه حل ساده است که نیاز به سایر پیش شرط های باز کردن را از اهمیت کمتری برخوردار می کند.

دکتر دانیل زر ، استاد و رئیس گروه بیماری های عفونی کودکان در دانشگاه واشنگتن گفت: “آنچه در مبدل های مراقبت های بهداشتی کار می کند ، در مدارس نیز جواب می دهد.” “کودکان می دانند چگونه ماسک بزنند!”

نیمی از اعضای هیئت گفتند که بازگشت کامل به مدرسه بدون هیچ گونه اقدامات احتیاطی – بدون ماسک ، کلاسهای درس کامل و تمام فعالیتهای توانبخشی – واکسیناسیون برای همه بزرگسالان و کودکان را ضروری می کند. (واکسن ها هنوز در کودکان آزمایش نشده اند و به احتمال زیاد تا سال 2022 در دسترس خواهند بود)

اما همه موافقت نکردند که کودکان کوچکتر باید واکسینه شوند تا قبل از بیماری همه گیر به مدرسه برگردند. یک پنجم می گوید با واکسیناسیون بزرگسالان و دانش آموزان دبیرستان ، باز شدن کامل ایمن ممکن است اتفاق بیفتد و 12 درصد می گویند اگر واکسن در دسترس همه بزرگسالان جامعه قرار گیرد ، این اتفاق می افتد.

کارشناسان همچنین استراتژی دیگری را که بسیاری از مناطق باز یا قصد دارند در بهار امسال استفاده کنند ، مورد س questionال قرار دادند: باز کردن نیمه وقت برای گروه های کوچک و ثابت دانش آموزان که در یک برنامه متغیر برای کاهش اندازه کلاس و به حداکثر رساندن فاصله بین افراد حضور دارند. فقط یک سوم گفتند که انجام این کار برای مدارس بسیار مهم است ، اگرچه سه چهارم دانش آموزان گفتند که باید در هر زمان یا هر زمان شش فوت از هم فاصله داشته باشند. سه چهارم گفتند که مدارس باید از ازدحام جمعیت مانند راهروها یا کافه ها خودداری کنند.

دکتر Jeanne Ann Noble ، پزشک اورژانس و مدیر پاسخ Covid در دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو ، گفت: با استتار جهانی ، “پذیرش مدارس نزدیک به صفر باقی می ماند و گروه های دیگر زائد هستند.”

به گفته برخی ، محدود کردن زمان در مدرسه سایر خطرات را افزایش داده است ، مانند جلوگیری از رشد اجتماعی کودکان ، ایجاد اختلال در روال خانواده و افزایش احتمال قرار گرفتن کودکان در معرض گروه بیشتری از افراد خارج از مدرسه.

کارشناسان نسبت به سایر خطرات دانش آموزان در خانه ماندن ، از جمله افسردگی ، گرسنگی ، اضطراب ، انزوا و از دست دادن تحصیلات ، ابراز نگرانی عمیق کردند.

دکتر لیزا ابووگی ، پزشک اورژانس کودکان در دانشگاه کلرادو گفت: “تحصیلات و سلامت عاطفی و در برخی موارد ، سلامت جسمی کودکان به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد.” وی افزود: “من بخشی از وقت بالینی خود را در اورژانس می گذرانم و میزان رنج روحی كه در كودكان مربوط به مدرسه می بینیم از لیست خارج است.”

پاسخ دهندگان به این مطالعه از لیست اعضای سه گروه بودند: انجمن کودکان بیماری های عفونی ، شورای علمی بهداشت کودکان و گروه فوق تخصصی آکادمی اطفال در زمینه اپیدمیولوژی ، بهداشت عمومی و داده ها. تقریباً همه پزشك بودند و بیش از یك چهارم دارای مدرک علوم اپیدمیولوژی یا بهداشت عمومی بودند. بیشتر آنها در دانشگاه و حدود یک چهارم در محیط های بالینی کار کرده اند و بیشتر آنها می گویند که کار روزانه آنها با بیماری همه گیر ارتباط دارد.

این مطالعه از متخصصان در مورد استراتژی های مختلفی که مدارس برای اطمینان از ایمنی دانش آموزان و کارکنان استفاده می کنند ، پرسیده شد. کارشناسان گفتند که بسیاری از این اقدامات برخی از مزایا را خواهد داشت ، اما مهمترین آنها را دو مورد عنوان کردند: استفاده از ماسک و دور نگه داشتن آن.

سایر اقدامات کاملاً پذیرفته شده – مانند ضد عفونی مکرر ساختمانها و سطوح ، بررسی دما یا استفاده از جداکننده های پلکسی – از اهمیت کمتری برخوردار هستند. یک چهارم گفت که آزمونهای معمول برای نظارت بر دانش آموزان و کارکنان برای افتتاح مدارس بسیار مهم است.

دکتر نوبل گفت: “ماسک ها کلیدی هستند.” “مداخلات دیگر باعث ایجاد اعتماد به نفس کاذب می شود.”

بسیاری از کشورها متعهد به اقدامات انتشار جامعه در منطقه مدرسه هستند ، مانند نرخ نمونه مثبت ، میزان جدید عفونت یا میزان بستری در بیمارستان. اما 80 درصد از متخصصان می گویند مناطق مدارس نباید تصمیمات خود را بر اساس از سرگیری داده های عفونت در شهرستان به طور كلی تنظیم كنند. آنها باید روی موارد ویروس مدرسه تمرکز کنند.

بسیاری از مناطق قبل از دانش آموزان مسن برای دانش آموزان جوان باز شده و یا در حال بررسی هستند. مطالعات نشان داده است که در کودکان در سنین بلوغ ، عفونت و شیوع بیشتر به بزرگسالان شباهت دارد. دولت بایدن برنامه های خود را برای گشودن دانش آموزان کلاس هشتم در کودکستان آماده کرده است.

بیش از نیمی از متخصصان بیماری های عفونی کودکان گفتند که اگر مدارس تا حدودی باز باشد کلاس پنجم باید محدود شود. فقط 17 درصد می گویند باید کلاس هشتم باشد. اما با وجود خطر بیشتر دانش آموزان دبیرستانی ، بسیاری از تأثیرات طولانی مدت انزوای شدید یک ساله بر روی نوجوانان شکایت داشتند.

اگرچه این متخصصان در زمینه بهداشت جسمی کودکان تخصص دارند ، بسیاری نتیجه می گیرند که خطرات بهداشت روان ، مهارت های اجتماعی و تحصیلات بیش از خطرات ویروس است. دکتر سوزان لیپتون ، رئیس بیماریهای عفونی کودکان در بیمارستان سینای بالتیمور ، گفت: “فرصتهای آینده دانشجویان ،” بدون بهترین محیط دانشگاهی اژدر می شود و با معلمان الهام بخشی که مربی ، باشگاه ، ورزش و سایر روشهای درخشش می شوند تعامل می کند. ” “

وی گفت: “این یک نسل ویرانگر است.”

[ad_2]

منبع: khabar-akhar.ir