کمی کار از راه دور می تواند بسیاری از ساعات شلوغی را تغییر دهد


استفانی جیدیجی جنکینز ، که در زمینه سیاست فدرال در شورای منابع طبیعی کار می کند و عضو هیئت مدیره اداره ترانزیت واشنگتن است ، گفت: “کسانی که بیشترین اعتماد را دارند همچنین افرادی هستند که به معنای واقعی کلمه سعی می کنند به جلسات دیالیز خود بروند.” . “ما كاملاً فراموش می كنیم كه چه كسی بیشترین وابستگی را به سیستم حمل و نقل ما دارد.”

در کلیولند ، مرجع حمل و نقل خدمات را در مرکز ساعتهای اوج در ابتدای همه گیری قطع کرد و مسیرهای سریع اتوبوس را از پارک های حومه و پیاده روی متوقف کرد. اما این باعث کاهش خدمات در محله هایی نشده است که کارمندان معتقدند کارگران بیشتری از جمله کارکنان بیمارستان مسئولیت های شخصی دارند.

Joel B. Freilich ، مدیر مدیریت خدمات برای اداره ترانزیت منطقه ای بزرگ کلیولند.

در سال 2019 ، آژانس برنامه هایی برای بهبود خدمات غیر پیک دارد که اکنون در این ماه ارائه می شود. آقای فریلیچ گفت که این همه گیری بیشتر به مسئولان تأیید شد ، گفت که هر ساعت برای کسی ساعت شلوغی است.

در آژانس های حمل و نقل منطقه ای بزرگتر ، این تصمیمات عمیق تر خواهند بود.

“تقریباً در داخل هر آژانس حمل و نقل ، در چارچوب سیاست های خود ، در روند تصمیم گیری ، این تعارض اجتناب ناپذیر بین منافع حومه مسافران وجود دارد که تلاش می کنند از ازدحام خارج شوند ، که بسیار بر روی مشکل اوج تراکم متمرکز است ، و سپس آن همچنین به نفع افرادی است که سعی می کنند در طول روز حرکت کنند. “

اما روشهای دیگری وجود دارد که در آن دنیای که قله های سفر چندان تند نیستند می توان منافع هر کس را بهتر تطبیق داد. خیابان های کم ازدحام شهر می تواند به معنای مسافرت سریعتر با اتوبوس ، فضای بیشتر برای دوچرخه سواران و سفر انسانی تر به افرادی باشد که هنوز رانندگی می کنند.

و اگر همه اینها بدان معناست که برخی از سواران کم درآمد به رانندگی در جاده هایی روی می آورند که دیگر چندان وحشتناک نیستند؟


منبع: khabar-akhar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>