[ad_1]

این معیار Multnoma County معلمان پیش دبستانی را تقریباً معادل مربیان مهد کودک پرداخت می کند – حدود 74000 دلار در سال برای مربیان اصلی در مقایسه با 31،000 دلار. دستیارهای آموزشی در هر ساعت حدود 20 دلار درآمد کسب می کنند. با این اقدام در نهایت 202 میلیون دلار در سال از مالیات دهندگان جمع می شود. برنامه ریزی شده است که تقریباً 12000 مکان پیش دبستانی اضافه شود و 2300 معلم استخدام شود.

دان واری ، مدیر آموزش اولیه در م Instituteسسه هانت ، یک گروه تحقیقاتی در زمینه سیاست های آموزشی وابسته به دانشگاه دوک ، گفت: “پرداخت هزینه دستیابی به معلمان یک بحران اساسی در کل فضای مراقبت از کودکان است.” “ما چندین دهه است که این سیستم شکسته را داریم ، جایی که گاهی اوقات کیفیت و دسترسی سیستم برای خانواده ها در پشت نیروی کار کم درآمد که بسیاری از آنها زنان رنگی هستند ، یارانه می گیرد.

“حداقل روی کاغذ ، این اقدام به هر دو موضوع پرداخته است.”

این سیاست بر اساس تحقیقات اخیر در زمینه آموزش اولیه است و سعی دارد از عواقب ناخواسته سایر برنامه های پیش دبستانی جهانی جلوگیری کند.

به عنوان مثال ، تبعیض در این رشته از دوران پیش دبستانی آغاز می شود ، مطالعات نشان می دهد ، پسران سیاه پوست بسیار بیشتر از سایر کودکان حذف یا اخراج می شوند. این معیار محرومیت قبل از دبستان را ممنوع می کند و آموزش نحوه برخورد با رفتارهای چالش برانگیز را ارائه می دهد.

مثال دیگر: پیش از K عمومی در مکانهایی مانند نیویورک و واشنگتن دی سی ، در نهایت در حال کاهش عرضه برنامه های مراقبت از نوزادان و کودکان خردسال است. اقدام Multnomah County با هدف پرداخت هزینه به ارائه دهندگان خدمات برای حفظ این برنامه ها ، از این امر جلوگیری می کند.

این اقدام جدید همچنین شامل دو بحث اصلی در سیاست های دوران کودکی است.

اول ، این امر جهانی خواهد بود ، و هدف آن فرزندان خانواده های کم درآمد نیست. (این برنامه با کودکانی شروع می شود که بیشترین نیاز را داشته باشند و پس از یک دهه به اجرا در می آید.) طرفداران برنامه های هدفمند می گویند این برنامه بیشترین تأثیر را دارد زیرا کودکان خانواده های کم درآمد بیشترین بهره را از دوره پیش دبستانی و رایگان می برند. برای گروه کوچکتر دانش آموزان هزینه کمتری دارد.

با این حال ، برنامه های جهانی از نظر سیاسی محبوبیت بیشتری دارند و همانطور که تحقیقات نشان می دهد ، مزایای بیشتری برای کودکان دارند. آنها کمتر از هم تفکیک شده اند و کودکان از گذراندن وقت با همسالان خود از زمینه های مختلف اقتصادی-اجتماعی و نژادی یاد می گیرند. بر اساس مطالعه الیزابت کاسیو ، اقتصاددان در دارتموث ، این برنامه ها کارآمدتر هستند ، به احتمال زیاد به دلیل رعایت استانداردهای بالاتر و سرمایه گذاری بیشتر خانواده ها در آنها.

[ad_2]

منبع: khabar-akhar.ir