منابع متعددی برای خش خش در بلندگوها وجود دارد. تقریباً هر راننده ای در یک برهه وقتی دارای صدای خش خش بلندگوها و باند ماشین مواجه شده اسپیکر خودرو کنوود است. قبل نصب همینطوری تستش کردم که صدا و بیسش خوب بود البته زمانی رو طاقچه پراید به همپا یک جفت فابریک پراید در استیج جلو نصبش کردم حجم صدا و بیس و ویبره از همین رو به اون رو شد. همانطور که در بخش قبلی هم به آن اشاره کردیم، اسپیکرهای مخصوص اتومبیل اصلی گونه های متفاوتی میباشند که تعیین یک گونه از آن‌ها فقط بسته به سلیقه و انتظار شما از سیستم صوتی نصب شده بر روی خودروی شخصی تان خواهد داشت. اگر به دنبال تقویت صدا در کنار پخش می‌باشید مدلهای بیضوی به طور معمول اصلی تقویت کننده صدا هستند که به رخ ذاتی در دستگاه به فعالیت برده شده یا میتوانید آن ها را اصلی آمپلی فایر تقویت کنید. درصورتیکه شما سیستم صوتی اتومبیل تان را ارتقاء بدهید، همین تقویتکنندههای درونی دیگر به کارتان نخواهند آمد و به جهت دریافت بهترین کیفیت صدای باند خودرو لازم هست آن ها را ردوبدل کنید. از طرفی واجب به ذکر می باشد که فضای بسته ماشین این امکان را به جهت شما آماده می‌نماید که بتوانید دارای کیفیت قابل قبولی از ترانه خود لذت ببرید. سوای سابووفر، امکان این‌که حتی بدنه اسپیکر سوراخ بخورد هم وجود داراست زیرا ویبرهاش بالاتر از تحملش اسپیکر خودرو jvc است. جریان هوایی که به همین گوشه و کنار وارد و از آن خارج میگردد هم به خنک نگاه داشتنش امداد میکند. در صورتی که اکوالایزر دیجیتال داشته باشید، کارتان راحتتر خواهد بود زیرا میتوانید تغییراتی که تولید میکنید را ببینید. اسپیکرهای درب یا این که آنهایی که نزدیک پنجرهاند، منجر تولید لرزش و ویبره در اتاقک باطن ماشین میشود. هرچند بلندگوهای اکثر خودروها به شکل فابریک گرد میباشند البته جایگزین نمودن آن به یک باند بیضی می تواند صدای فراوان مناسبتری در ماشین ساخت می کند. بخش اعظم بلندگوهای تعبیه شده در ماشینها به شکل میدرنج میباشند. ناگفته نماند که این تفکیک صدا تام نمیباشد و هنگامی میدرنج اصلی ساب ووفر و تیوتر باشد تفکیک کاملی داریم. من که 1 سالی میشه دارمش حقیقتا راضی ام .

ایندکسر