[ad_1]

صدها دلار ورود به حساب بانکی والدین از روز پنجشنبه ، به عنوان اولین قسط اعتبار مالیاتی کودکانه دولت بایدن ، آغاز شد. در مقایسه با برنامه هایی که به مدارک زیادی احتیاج دارند یا فقط در زمان مالیات انجام می شوند ، انکار نیروی کمک دولتی به صورت واریز مستقیم کار دشواری بود.

که یک درس روانشناسی ارائه می دهد که می تواند سیاست های عمومی را آگاه کند. ارسال منظم پول برای مردم – بدون ارائه مدارک ، بدون رشته های متصل – به اهداف سیاسی و شاید اهداف سیاسی دست می یابد. این یک روش قدرتمند برای آگاهی دادن به مردم است که دولت دقیقاً چه کاری برای آنها انجام می دهد.

رئیس جمهور بایدن در سخنرانی روز پنجشنبه خود بر این جنبه تأکید کرد: “ما ثابت می کنیم که دموکراسی می تواند به موقع مردم را تأمین کند.”

سادگی واریز مستقیم – وام جدید 300 دلار به ازای هر کودک زیر 6 سال و 250 دلار به ازای هر کودک 6 تا 17 ساله – یک پیچ و تاب عمده در اکثر برنامه های شبکه ایمنی است که شرایط شغلی و موانع دیگری دارند و گیرندگان را ملزم به بوروکراسی پیچیده می کنند . (افرادی که از سپرده مستقیم برای مالیات خود استفاده نمی کنند ، چک دریافت می کنند ؛ کسانی که مالیات ثبت نمی کنند می توانند بصورت آنلاین برای وام ثبت نام کنند).

علاوه بر این ، پول نشان داده شده برای کودکان – سپرده ای که روز پنجشنبه به حساب های بانکی والدین وارد شده CHILD CTC نامیده می شود – بیشتر نشان می دهد که برای کودکان هزینه می شود ، تحقیقات نشان می دهد. اعتبار قبلی مالیات کودک یکی از بسیاری از پرداخت ها و وام ها بود که هر آوریل به شماره مالیات نهایی تقسیم می شد ، بنابراین از دست دادن پیگیری وام کودک برای مودیان آسان بود.

یک دلیل این است که هزینه های کودکان اغلب حوزه مادر محسوب می شود. تحقیقات زیادی در کشورهای در حال توسعه نشان داده است که وقتی پول مستقیماً به مادران داده می شود ، هزینه آنها برای تهیه غذا و سایر نیازهای کودکان بسیار بیشتر از زمانی است که پدرها پول را کنترل می کنند.

این امر در مورد کشورهای ثروتمند نیز صدق می کند. مطالعه ای در مورد خانواده های شکننده در ایالات متحده نشان داد که وقتی مادران پول خانواده را کنترل می کنند ، احتمال کمبود غذا در کودکان بسیار کمتر است. یک مطالعه تأثیرگذار در مورد کمک هزینه کودک که در دهه 1970 برای مادران در انگلیس ارسال شده بود ، نشان داد که برخلاف مزایای قبلی غیر کودک ، این هزینه ها بیشتر برای چیزهایی مانند لباس و اسباب بازی برای کودکان هزینه می شود.

همچنین ، برچسب زدن به هدف پول ، مردم را به چگونگی مصرف آن سوق می دهد. اقتصاددان رفتاری ، ریچارد تالر ، در سال 1985 ، روشهایی را که مردم با تخصیص پول برای اهداف مختلف حسابهای ذهنی خود را نگهداری می کنند ، توصیف کرد ، اگرچه این “نقض اصل اقتصادی قابل تعویض” است – این ایده که پول قابل تعویض است. H. Luke Schaefer ، استاد مددکاری اجتماعی که در حال مطالعه سیاست ضد فقر در دانشگاه میشیگان است ، گفت: مردم تمایل دارند از پرداخت ماهانه برای هزینه های روزانه و مبالغ کلان برای سرمایه گذاری های طولانی مدت ، مانند تحصیل یا ماشین استفاده کنند.

اگرچه اعتبار مالیاتی جدید برای افراد کم درآمد افزایش زیادی دارد ، اما در پایان دریافت کنندگان هر سال همان مبلغی را که در سال های گذشته دریافت می کردند دریافت می کنند – نیمی از این مبلغ به صورت اقساط ماهانه است. محققان می گویند ، با این حال ، احتمالاً مهم خواهد بود که آنها با آن کار می کنند.

دیان ویتمور شنزنباخ ، که در فقر کودکان و سیاست در شمال غربی تحصیل می کند ، گفت: “من یک اقتصاددان هستم ، بنابراین می توانم بگویم که پول قابل تعویض است و آیا مردم با آن سرگرم نمی شوند؟” “اما این نحوه کار مردم است. شما چند حساب ذهنی دارید – این پولی است که من برای غذا خرج می کنم ، این پول برای کودکان است. “

هدف سیاسی اعتبار مالیاتی کاهش فقر کودکان است و پرداخت های مستقیم ماهانه بیشترین تأثیر را بر فقیرترین خانواده ها دارند. سومین فقیرترین کودکان از اعتبار قبلی مالیات کودک خارج شدند زیرا والدین آنها مالیات بر درآمد را پرداخت نمی کردند و حتی برای کسانی که آن را دریافت می کردند ، بازپرداخت مالیات یک بار در سال به طور م effectivelyثر در هزینه های روزانه مانند غذا ، مراقبت از کودک و اجاره.

از زمان آخرین تغییرات عمده در سیاست های کمک های اجتماعی در دهه 1990 و به ویژه در طی همه گیری ، آگاهی بسیار بیشتری نسبت به اینکه درآمد خانواده ها به ندرت با گذشت زمان پایدار است ، وجود دارد. افرادی در سطوح مختلف درآمد از ثبات مالی و اشتغال وارد و خارج می شوند.

پروفسور شفر گفت: “وقتی ما سالانه مقدار زیادی از کمکهای خود را برای بهبودی بزرگ می دهیم ، این بدان معناست که بسیاری از خانواده های ما در پایان سال قرمز می شوند.” “ما فکر کردیم که فقر در ایالات متحده ثابت است – درآمد شما زیر خط فقر است ، اما زندگی مردم بسیار ناپایدار است.”

از نظر سیاسی ، هرچه برنامه جهانی تر باشد ، خرید آن نیز بیشتر است ، زیرا پول نه تنها برای برخی افراد مفید است و هیچ لکه ای وجود ندارد. تقریباً نه از هر 10 خانواده آمریکایی رتبه بندی می شوند – همه به جز ثروتمندترین ها.

همچنین ، پرداخت ماهانه خودکار یادآوری مکرر حمایت دولت است. هر دو طرف تمایل بیشتری برای ارسال چک های بدون قید و شرط در طی همه گیر شدن و جستجوی اعتبار برای آن پیدا کرده اند. پرزیدنت ترامپ اطمینان حاصل کرده است که نام وی در چک های تشویقی قرار دارد و رئیس جمهور بایدن نامه هایی را برای هر خانواده ای که از مزایای کودک دریافت می کند ارسال کرده است.

این کاملاً در تضاد با کاهش مالیات پرزیدنت اوباما در سال 2009 است ، که در آن وی مالیات های بازپرداخت شده از حقوق مردم را کاهش داد تا آنها پول بیشتری به خانه ببرند ، اما لزوماً آن را درک نکردند یا به آن اعتبار سیاسی ندادند.

ساموئل هاموند ، مدیر فقر و مراقبت های اجتماعی در مرکز نیسکانن گفت: “من فکر می کنم دموکرات ها درس خود را از اوباما آموخته اند.” “ممکن است کاهش آرام مالیات مردم براساس تئوری باشد ، اما هیچ خدمات سیاسی برای شما به همراه ندارد. دموکرات ها می دانند که محبوبیت این سیاست به یادآوری کنندگان کمک می کند که دولت های دموکراتیک به مردم عادی کمک می کنند. “

وی گفت ، رای دهندگان جمهوری خواه ، كه معمولاً طرفداران دولت كوچك هستند ، مانند دیگران هیجان زده به نظر می رسیدند كه اعتبار آنها در حساب های بانكی ظاهر می شود. و قانونگذاران جمهوری خواه ، به استثنای معدودی ، بیشتر در مورد سیاست ساکت بودند. این نشان دهنده شکاف روزافزون محافظه کاران اجتماعی است که به طور فزاینده ای برای دولت باز هستند ، خانواده هایی که از نظر اقتصادی حمایت می کنند و محافظه کاران اقتصادی که اولویت خود را برای کاهش هزینه های دولت قائل هستند.

آقای هاموند گفت ، بسیاری از رای دهندگان جمهوری خواه طبقه کارگر ، محافظه کار اجتماعی و مذهبی امروز کمتر نگران اقتصاد بازار آزاد هستند. آنها خانواده های مستحکم می خواهند و به جای حمایت از سیاست های دولت با مشاركت بیشتر مانند مراقبت های جهانی از كودكان ، پرداخت های مستقیم را كه مردم می توانند هر طور كه ​​می خواهند هزینه كنند. حمایت گسترده ممکن است اعتبار کودک را که فقط مربوط به سال 2021 است ، از نظر سیاسی دشوارتر کند.

به گفته محققان ، كمك به خانواده ها هدف بلامنازع این سیاست است ، اما توافق كمتری در مورد چگونگی انجام این سیاست وجود دارد. در این حالت ، دولت شرط می بندد که ساده ترین پاسخ – جلب رضایت مردم از پولی که در حسابهای بانکی آنها وجود دارد – ممکن است موثرترین جواب را داشته باشد.

[ad_2]

منبع: khabar-akhar.ir