چرا آمبولانس ها از منع شارژ شگفتی معاف هستند


هنگامی که کنگره روز دوشنبه قانون جدیدی را مبنی بر منع لایحه های پزشکی غافلگیرانه تصویب کرد ، یک استثنا exception قابل توجه را ایجاد کرد: آمبولانس ها.

آمبولانس ها بالاترین نرخ صورتحساب آفلاین را در بین سایر رشته های پزشکی دارند ، به این معنی که بیشتر سفرها می تواند منجر به صدور صورتحساب غافلگیرانه شود. قانون جدید فدرال از بیماران در برابر صورتحساب پزشکان آفلاین که به طور غیر منتظره درگیر مراقبت از آنها هستند ، محافظت می کند. این محافظت ها به سفر آمبولانس مورد نیاز برای رسیدن به آنجا نمی رسد.

در پس زمینه یک بحث شگفت آور صورتحساب که شامل مبارزه با مخالفان در صنعت و دادگستری است ، بسیاری از قانونگذاران افزودن آمبولانس را بسیار دشوار می دانند. آنها اطلاعات کمی در مورد هزینه واقعی سفر با آمبولانس داشتند و مشتاق بحث و گفتگو با مقامات محلی بودند که اغلب این خدمات را کنترل می کنند – به ویژه کسانی که بودجه آنها به دلیل رکود اقتصادی خرد شده است.

کاران چابرا ، جراح در بریگهام و بیمارستان زنان که این مشکل را مطالعه کرد ، گفت: “از نظر سیاسی ، حذف آمبولانس های زمینی بسیار زیاد است.” “این تعداد واقعا زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد ، حتی اگر اندازه صورتحساب ها چشم نباشد.”

کار دکتر چابرا نشان داد که 71 درصد از سفرهای آمبولانس امکان تولید یک صورتحساب غافلگیر کننده را دارد ، هزینه متوسط ​​بیمار 450 دلار است. (اینکه آیا یک شرکت آمبولانس تصمیم به پیگیری این لایحه دارد چیزی است که تحقیقات آن نمی تواند تعیین کند ، بنابراین فقط بالقوه است.) هر دو بخش آمبولانس خصوصی و عمومی صورتحساب های غافلگیرانه ای ارسال می کنند و بیماران را با 129 میلیون نفر ترک می کنند هر ساله دلار در قبض های احتمالی آمبولانس.

مطالعه قبلی منتشر شده در امور بهداشت همچنین نشان داد که اکثر سفرهای آمبولانس منجر به صدور صورتحساب خارج از خط می شود ، که به طور قابل توجهی بالاتر از تخصص پزشکی تحت پوشش قانون جدید است.

قانون گذاران و کارمندانی که روی صورتحساب شگفت آور کار کرده اند می گویند که این حذف تأثیر یک لابی بزرگ آمبولانس را نشان نمی دهد. مقامات محلی بیشتر آمبولانس ها را از طریق خدمات آتش نشانی یا تیم های نجات مستقل تهیه می کنند. اگرچه شرکت های خصوصی سهم فزاینده ای از آمبولانس را ارائه می دهند ، این مشاغل تبلیغاتی تلویزیونی یا دفاتر کنگره را با تماس تلفنی خریداری نمی کنند ، همانطور که پزشکان و گروه های بیمارستانی برای انواع دیگر صورتحساب های پزشکی غافلگیرانه اقدام می کنند.

با این حال ، قانون گذاران تمایلی به تنظیم شارژ غافلگیرانه در میان آمبولانس ها ندارند ، و انواع مختلفی از تامین کنندگان ، لایه های پیچیده ای از مقررات محلی و محلی و کمبود اطلاعات راجع به اینکه هزینه نگهداری و نگهداری آمبولانس دقیقاً چقدر است ، تنظیم نمی کنند. در پس زمینه بحث غافلگیرانه ، بسیاری از نمایندگان مجلس آن را به عنوان یک مسئله بسیار دشوار تلقی کردند.

دو تحول جدید ممکن است این نوسان را در سالهای آینده تغییر دهد. مدیکر ، که هزینه های خاص آمبولانس را برای آمبولانس پرداخت می کند و هزینه شگفت آور برای بیماران تحت پوشش خود را ممنوع می کند ، در حال بررسی تعرفه های پرداخت خود است. به عنوان بخشی از این روند ، دولت اطلاعات دقیق شرکت های آمبولانس را در مورد هزینه ها و قیمت های آنها جمع آوری می کند. و قانون حیرت انگیز صورتحساب که در این هفته تصویب شد ، کمیسیونی را برای بررسی مشکل قبض های آمبولانس زمین تشکیل می دهد ، راهی دیگر برای قانون گذاران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کار در حال حاضر.

قانون این هفته همچنین یک سیستم داوری جدید برای حل اختلافات پرداختی بین بیمه ها و ارائه دهندگان پزشکی ایجاد کرده است. افزودن آمبولانس به این سیستم ممکن است آسانتر از شروع از ابتدا باشد.

لورن آدلر ، مدیر ارشد ابتکار سیاست های بهداشتی USC-Brookings Schaeffer ، که اخیراً یک پروژه تحقیقاتی در مورد هزینه های آمبولانس را آغاز کرده است ، گفت: “این قانون هر نوع شارژ شگفت انگیزی را که می توانیم در این زمینه تصور کنیم ، به جز آمبولانس های زمینی ، تصرف می کند.” و روشهای صورتحساب. آقای آدلر گفت که او معتقد است تحقیقات جدید آمبولانس ها را به خط مقدم بحث سیاسی می رساند. “به نظر می رسد آخرین مرز در جهان فاکتورهای شگفت آور است.”

اکثر کشورهایی که قوانینی را برای ممنوعیت شارژ ناگهانی تصویب کرده اند ، تاکنون آمبولانس را نیز از این قوانین حذف کرده اند. این شامل تگزاس است که سایر صورتحساب های پزشکی غافلگیرانه را در سال 2019 ممنوع کرد اما به آمبولانس ها اجازه می دهد تا در این عمل شرکت کنند.

استیسی پوگ ، تحلیلگر ارشد سیاست های بهداشتی در هر تکسان ، یک گروه حمایت از مصرف کننده ، گفت: “اکنون شما می شنوید که مردم از قبض های آمبولانس شکایت می کنند ، زیرا آنها تنها کسانی هستند که هنوز تعجب آور هستند.”

این ماه ، وزارت بیمه تگزاس مطالعه جدیدی را منتشر کرد که نشان می دهد 85 درصد سفرهای آمبولانس در این ایالت آفلاین هستند. تحقیقات اخیر توسط The Houston Chronicle نشان داد ، در هوستون ، بزرگترین شهر ایالت ، هیچ آمبولانس شهری درگیر هیچ برنامه بیمه خصوصی نیست.

همراه با مطالعه جدید ، وزارت بیمه تگزاس توصیه کرده است که قانونگذار تگزاس قانون 2019 خود را بازنگری کند و تنظیم شارژ آمبولانس ها را شروع کند.

خانم پوگ گفت: “برای تنظیم کننده بسیار مهم است که این موارد را به قانونگذار توصیه کند.” “من امیدوارم که این لایحه به جلسه قانونگذاری بعدی ارائه شود.”

مریلند و کلرادو دو ایالتی هستند که اخیراً در قانون شگفت آور شارژ خود ، آمبولانس ها را تنظیم کرده اند. نیویورک و ایلینوی از مدت ها قبل چنین قوانینی داشته اند ، اگرچه این قانون در مورد بیماران با هر نوع بیمه درمانی اعمال نمی شود. کلرادو رویکردی دو جانبه را در پیش گرفته است: ممنوعیت ارسال آمبولانس های شخصی برای صورتحسابهای غافلگیرانه برای بیماران ، اما اجازه دادن به نهادهای عمومی برای ادامه این کار پس از لابی فرماندهان آتش نشانی کلرادو برای اخراج.

طبق قوانین جدیدی که از بهار امسال اجرا شد ، بیمه گران کلرادو به جای هزینه مستقیم از بیماران ، اکنون مجبورند 325 درصد از نرخ مدیکر را به آمبولانس های خصوصی بپردازند.

میزان پرداختها به قدری سخاوتمندانه است که می تواند توجه برخی از بخشهای آمبولانس دولتی را به خود جلب کند ، که می گویند معمولاً کمتر از برنامه های بهداشت خصوصی دریافت می کنند.

تیم Dienst ، مدیر اجرایی خدمات بهداشتی منطقه ای Ute Pass ، که بیش از 500 مایل در مرکز کلرادو خدمت می کند ، گفت: “از برخی جهات ، من واقعاً می خواهم این را به عنوان یک سازمان عمومی بدست آورم.”

بودجه آمبولانس های عمومی معمولاً از طریق ترکیبی از پشتیبانی مالیات دهندگان و حساب های بیماران تأمین می شود. بسیاری از شرکت ها هشدار می دهند که بدون توانایی شارژ مستقیم بیماران ، به پول بیشتری از مقامات محلی نیاز خواهند داشت.

بخش آمبولانس آقای داینست در حال حاضر با تمام برنامه های بهداشتی خصوصی ارتباط برقرار نمی کند و تخمین می زند که او سالانه بیش از 500،000 دلار برای مجموعه ارسال می کند.

آقای دینست ، که همچنین رئیس کمیته حمایت از خدمات فوریت های پزشکی انجمن کلرادو است ، گفت: “من به صورتحساب آمبولانس خود افتخار نمی کنم ، اما پشت سر آنها می ایستم زیرا این هزینه بر اساس هزینه و عدم جمع آوری است.” “ما قبض ها را به مجموعه ها می فرستیم ، اما خیلی مثمر ثمر نیست.”

برای بخش خود ، وی تخمین می زند که 325 درصد از Medicare تقریباً دو برابر آنچه بیمه های خصوصی در حال حاضر پرداخت می کنند کار خواهد کرد. هنوز چند صد دلار کمتر از 1900 دلار خواهد بود که آقای دینست گفت هر سفر آمبولانس به طور متوسط ​​هزینه دارد ، اما به طور قابل توجهی نزدیکتر است.

وی گفت: “اگر 325 درصد دریافت می كردم ، این مرحله طولانی در پرداخت هزینه های جبران نشده آمبولانس به پایان می رسید.”


منبع: khabar-akhar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>