ممکن می باشد پیشانی حلقه پیستون نیز تیز یا گرد کرده باشد. رینگ ذکر شده به وسیله حلقه روغن بر روی تراز داخلی سیلندر قرار دیتا شده است. 6- انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر که دمای پایین تری دارد. تفاوت بوش اصلی سیبک در این هست که قطعاتی که دارای بوش به هم متصل میشود، فقط در یک جهت قابلیت و امکان حرکت دارد. فاصله میان دو کناره رینگ پس از کارگزاری آن در سیلندر را دهانه حلقه می نامند که می بایست مهم فیلر مناسب ترازو گیری شود تا از مطلوب بودن آن اطمینان حاصل رینگ پیستون ماهله tu5 کرد. این رینگ، روغن اضافی را از جداره سیلندر پاک کرده و آن را به کارتر برمی گرداند. برخی خودروها نیز سیلندرهایی دارا هستند که اساسی دو سوپاپ محل ورود و دو سوپاپ خروجی هستند که آن ها را سیلندرهای چهارسو پاپه می نامند. ظرفیت های فراتر همین چیلرها برای صنعت های پهناور تر مانند نیروگاه ها قابل به کار گیری است.این چیلرها حیاتی ابعاد بزرگتر میباشند البته هزینه های تعمیرات و حفظ کمتری را زور می کنند. حاشیه عمده حلقه های چگالی حیاتی پخ است. شعاع انحنای پیشانی رینگ پیستون در حدود 0,008 تا 0,013 میلی متر است در سرانجام خط تماس باریکی پدید می آید که حیاتی نیروی فراوان متعددی به جداره سیلندر نیرو وارد می کند. فشار اعمال شده بر روی حلقه این قطعه تقریبا اساسی فشار گازهای احتراق متناسب است. همین رینگ ها سبب ساز می شوند که فشار ناشی از دانسیته و احتراق در گوشه و کنار سیلندر حبس شده و مانع رد نمودن کمپرس شود. حلقه های فشاری اصلی انبساط خویش به طرف خارج به دیواره سیلندر چسبیده و گازبندی خوبی را به وجود می آورند. پخ حاشیه حلقه باعث می شود که اندکی چرخیده و در سرانجام لبه تیز اهمیت جداره تماس پیدا نکند. هنگامی حلقه های پیستون را توده می کنیم تنش اول در آن ها به وجود می آید و منجر می شود به جداره سیلندر فشار بیاورند. هنگامی پیستون در نقطه مرگ بالایی و پایینی جهت حرکت خویش را تغییر تحول می دهد پیشانی گرد رینگ اندکی تکان می خورد البته برخلاف حلقه های دیگر خط تماس همین حلقه پیستون به طور لحظه ای انقطاع نمی شود به علاوه تکان خوردن حلقه پیستون سبب ساز کاهش شتاب کناره انداختن (پله کردن) در بالای سیلندر می شود.وقتی پیستون در کورس مکش رو به پایین می رود کناره پایینی رینگ تراکم، روغن اضافی به جا ما‌نده پس از عبور رینگ روغن را عده می کند.

ایندکسر