هنگامیکه که اشکالی در فعالیت موتور پیش می آید به احتمال ، پیستونها نیز از این جراحت وارده در امان نمی نظیر و پیستون هم صدماتی می بیند . گیر نمودن کل عیار پیستون در درون سیلندر اکثر به همین علت واقعه می افتد که شتاب انبساط پیستون پرسرعت تر از انبساط سیلندر میباشد و این امر سبب می شود که لقی میان پیستون و سیلندر کمتر پیدا نماید . زمان فعالیت اهمیت رینگ پیستون بایستی نهایت توجه را به کار پیروزی چرا که چدن در در مقابل آسیب مضاعف مهم است. در بین سه حلقه پیستون، حلقه روغنی بالاترین فشار داخلی را دارا می­باشند. رینگ های پیستون دیزل ژنراتور محفظه احتراق را عایق بندی کرده، حرارت را به جداره سیلندر منتقل نموده و مصرف روغن را کنترل می­کنند. حلقه پیستون همینطور می­بایست عایق بندی مناسبی نسبت به لبه های شیار رینگ تولید کند. یکی از این تجهیزات مهم، پیستون است که میتواند براساس مکانیزم طراحی شده انرژی حاصل از احتراق سوخت در موتور را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل نموده و در غایت همین حرکت، به چرخها و به رخ حرکت چرخشی منتقل میشود. یک نکته دیگر که هنگام طراحی حلقه پیستون در لحاظ گرفته می­شود فشار تماس اهمیت جداره سیلندر است. وجود یک سوراخ در بدنه کمپرسور حلقه سبب ساز می شود تا ما به راحتی بتوانیم آنرا در باطن شیار پیستون نصب و راه اندازی بکنیم و به این خاطر می باشد که معمولا دو عدد کمپرسور حلقه را در داخل پیستون نصب می نمایند تا شکاف ها به شکل متقاطع در جهت مغایر یکدیگر قرار بگیرند و آببندی تام صورت گردد. رینگ های پیستون دیزل ژنراتور به فعالیت رفته در موتورهای ریز به طور معمول شامل رینگ فشاری، رینگ پاک کن (وایپر) و حلقه روغنی می­شوند. پیستون حلقه تفلون و رایدر رینگ های تفلون به جهت کاربرد های خشک و تازه ترین تکنولوژی های روز عالم طراحی و ساخته می شوند. حساس مشتعل شدن سوخت، پیستونها به سمت خارج حرکت کرده و در عاقبت میللنگها چرخانده میشوند.شرکت Achates تعدادی ورژن دیزلی و بنزینی از پیشرانه پیستون متقابل خویش دارد که برای هر چیزی از اتومبیل های فردی گرفته تا وسایل نقلیه نظامی طراحی شده است.نسخه بنزینی که هماکنون مراحل آزمایش خود را در وانت فورد F-150 میگذراند، پیشرانه ۲/۷ لیتری سه سیلندر است که ۲۷۰ اسببخار قدرت و ۶۵۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. در رخ تحت سرسیلندر خودرویی را مشاهده می کنید که در هر سیلندر آن 4 سوپاپ به کارگیری شده است. برای درک بهتر مکانیزم کارایی میل لنگ میتوان آن را به رکابهای دوچرخه تشبیه کرد. پیستون اولی قطعه موتور است که شروع به حرکت می‌کند و انرژی بوجود آمده از احتراق سوخت را به میل لنگ منتقل مینماید. فشار داخلی همان نیروی فنریت ذاتی می باشد که رینگ پیستون را مطابق با مختصات مصالح و طراحی به عمل رفته در تولید آن منبسط می­سازد. رینگ های روغنی در دو طرف فنر قرار می­گیرند. همین قطعه به عنوان جزء متحرک محیط احتراق باید بضاعت تحمل نوسانات فشار، تنش های دمایی و بارهای مکانیکی را دارا باشد. دارای اعتنا به استرس خمش و خطر باخت در مناطق همپوشانی، پیستون رینگ اهمیت اتصالات همپوشانی باید صرفا در کمپرسورهایی که با فشار حداکثر 15 بار هستند پیستون ایژ به کارگیری شود. در همین شرایط میتوانید از دو کلمه استفاده کنید. دامنه: بخش پایینی پیستون که مهم سه شرایط فارغ از برش، حیاتی برش سطحی و اساسی برش تمام طراحی می‌شود و با شاتون و میللنگ در رابطه است. پیستون به وسیله بدنه در شرایط راست قرار میگیرد. به‌این مفهوم که تکه هایی از بدنه پیستون آنقدر داغ شده اند که بصورت پولکهای باریک در آمده اند و اگر این موتور برای مدت طولانی آیتم استعمال قرار بگیرد احتمال دارد لکه های داغ بر آن ساخت شدن و می تواند منجر ترک شدن بخشی که بطرف خروج دود قرار دارااست شود و در غایت به از عمل افتادن موتور منجر شود . اگر صدای غیرعادی از موتور شنیده میشود یک عدد از عوارض آن می تواند خراب بودن شاتونها باشد. اگر خلاصی پیستون خیلی قلیل باشد ، در عاقبت اصطکاک دوچندان وسایش شدید ، اقتدار موتور کمتر می یابد . همین ها تبارک و سنگین میباشند و عموماً در موتورهای دیزلی کاربرد دارند. اکثر همین قطعه ها از آلیاژ قالبی یا گرانشی آلومینیوم ساخته می­شوند. تفلون جمهوری اسلامی ایران اهمیت به کارگیری طیف وسیعی از پلیمرهای استاندارد و مواد ویژه، و تجربه در زمینه ایجاد کمپرسور رینگ ها؛ بهترین آببندی را ملازم دارای سایش کمتر و ارتفاع قدمت عمده به شما قیمت پیستون پراید ارائه می کند. درصورتیکه شما همین مقاله را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در مورد piston 0.50 بدست آورید به وب سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر