[ad_1]

محققان فرضیه ای در مورد علت آن دارند. آنها همچنین میلیاردها ارتباط – ایمیل ، چت و داده های تقویم – را در بین کارکنان اطلاعات در ده ها شرکت بزرگ جهانی در سال های اخیر ردیابی می کنند. آنها دریافتند که در حین کار از راه دور ، کارگران انفرادی بیشتر از قبل بهره مند بوده و ارتباط برقرار می کردند بیشتر با افراد در سطوح مختلف شرکت و با همکاران نزدیک. اما آنها 21 درصد گزارش کردند کمتر با ارتباطات ضعیف آنها شاید توسعه دهندگان بازی های ویدئویی این مزیت را نداشته باشند که از یکی از همکاران خود در بخش های مختلف بخواهند نمونه اولیه آن را آزمایش کنند ، یا به یکی از ایده های بازاریابی و طوفان مغزی برای فروش بازی جدید برخورد کنند.

آقای وابر ، بنیانگذار Humanyze ، یک شرکت تجزیه و تحلیل محل کار که در آزمایشگاه MIT Media راه اندازی شده است. دکتر “احتمالاً خوب خواهد بود اگر این صحبت های اولیه در مورد کولرهای آبی از راه دور انجام شود. آنها کمتر این کار را انجام می دهند. “

آقای دیمون متوجه چیزی مشابه در JPMorgan Chase شد. وی نوشت: “انجام کار از راه دور زمانی موفقیت آمیزتر است که افراد یکدیگر را بشناسند و در حال حاضر حجم زیادی از کارهای موجود را داشته باشند.” “وقتی مردم یکدیگر را نمی شناسند خیلی خوب کار نمی کند.”

مطالعات دیگر اهمیت ملاقات شخصی در آغاز رابطه را تأیید می کند. در یکی ، محققان آنچه را که آزمایشگاههای دانشگاه پاریس موقتاً به تیمار آزبست منتقل شدند ، بررسی کردند. کار در یک ساختمان جدید با افرادی که روی موارد مختلف کار کرده اند ، احتمال همکاری را افزایش می دهد – حتی پس از حرکت تیم ها به محل اصلی خود.

مت کلنسی ، که در زمینه اقتصاد نوآوری در دانشگاه ایالتی آیووا تحصیل کرده و درباره این مطالعه نوشت ، می گوید: “ملاقات با افراد در یک منطقه چندان سخت نخواهد بود.” “وقتی نمی دانید که آنها آنجا هستند ، نمی دانید که آنها برای یک جلسه ارزشمند هستند ، دشوارتر است ، نمی دانید که کار آنها وجود دارد و مهم است.”

یک ملاقات حضوری برای روابط قوی نیز مهم است-اما باز هم ، به نظر می رسد که مکالمات اولیه اهمیت دارد ، نه لزوماً 40 ساعت در هفته در طول سال در کنار هم بودن.

کریستی مک آلپاین ، که رفتار سازمانی را در روتگرز مطالعه می کند ، 99 تیم را در یک شرکت بزرگ فناوری مطالعه می کند و تیم هایی را که افراد دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند – بنابراین آنها کمتر در دفتر کار می کنند – با کسانی که این کار را نمی کنند ، مقایسه می کند. یافتن مکان های مختلف منجر به ارتباطات خودجوش کمتر ، هم مکالمات کوچک و هم مکالمات تجاری – و بنابراین ، ایجاد ایده های کمتر ، او دریافت. با این حال ، هنگامی که او مراحل بعدی پروژه ها را بررسی کرد – پس از شکل گیری ایده ها ، هنگامی که مردم آنها را اجرا می کردند – متوجه نشد که آیا افراد در یک مکان هستند چندان مهم نیست.

[ad_2]

منبع: khabar-akhar.ir