نقش شاتون و پیستون خودرو و نشانه های خرابی

همین ایراد تعادل لقی پیستون درون سیلندر را برهم زده و از حالت متوازن و یکسان بیرون میکند. پیستون هم از همین قاعده مستثنا وجود ندارد و برای حرکت سهل وآسان و بدون اختلال داخل سیلندر نیاز به روغنکاری دارد. نشت مایعات از خودرو عوارض گوناگونی دارد و اکثر زمان ها نشان دهنده یک خلل است. این به این معناست که قابلیت اندک کردن مدت زمان و کمتر وزن پیستون وجود دارد. چرا که اهمیت کوتاه نمودن شاتون مسافت پیستون و میللنگ کمتر از مدام شده است. در این گونه پیستون، برشی تمام در دامنه تولید می شود تا از برخورد میللنگ حیاتی آن پرهیز شود. این پیستون ها که به عامل مدل طراحی موتورهای دو زمانه زیر فشار مکانیکی و حرارت بالا قرار دارا‌هستند کاهش در خودروها کاربرد دارا هستند و اکثر در موتورسیکلتها به عمل میروند. از قبیل جنس، طرح و شکل و جور موتوری که در آنان به عمل میروند. همین خیال که پیستون به استدلال مقاومت گرمایی بالا ذوب نمی‌شود دیدگاهی اشتباه و متداول است. پیستونهای چدنی در در مقابل فرسودگی مقاومت بیشتری داشته شی کمتری در درون سیلندر نسبت به پیستونهای آلومینیومی نیاز دارا هستند (اصطلاح لقی پیستون به مسافت در میان پیستون و جداره سیلندر گفته می شود). پیستونها چدنی گهگاه اوقات اهمیت قلع یا این که یک فلز اختصاصی روکش دیتا می گردند تا جلای صافتر و مقاومت بهتری در در مقابل فرسودگی به‌وجود آورند. کلیه پیستون های موجود در سیلندرهای یک موتور می بایست از حیث ترازو و بعد ها و وزن یکی باشند تا در کارایی آن ها اختلاف کیفیت یا زمان تولید نشود. پیستون های دو زمان را در سواریهای سایز کوچک اهمیت موتورهای کم حجم بازدید میکنیم. همین بدان معناست که لقی در همین پیستون میبایست اندکی اکثر از لقی در پیستونهای چدنی باشد، غالبا برای جلوگیری از انبساط پیستونها از روشهای مخصوصی به کار گیری می شود که در ذیل چهار روش همگانی آن‌ها را به اختصار میکنیم. همچنین قطر پیستون طوری در لحاظ گرفته می شود که نسبت به سیلندر لقی لازم را داشته باشد و به راحتی در آن حرکت کند. همچنین نگه داشتن موتور در دورهای بالا در مواقع غیر ضروری، فشار وارده به پیستون و ضریب حرکتی آن را بالا می‌برد که سبب به فرسایش و خلل فعالیت آن میشود. در این طریق به جهت پرهیز از انتقال حرارت سر پیستون (که در مجاورت احتراق سوخت است) به بدنه پیستون ، یک سر حرارتی شامل شیاری میباشد که در نزدیکی سر پیستون و به موازات شیارهای رینگ ساخت می‌گردد مهم این کار تا اندازهای راهی که حرارت را از سر پیستون به بدنه آن منتقل میسازد piston 82 mm کاهش میکنند. رینگهای حجمی در شیارهای نزدیک به تراز فوقانی پیستون و بالاتر از رینگهای روغنی قرار دیتا میشوند.

حتما بخوانید:
رئیس سازمان ملل متحد خطاب به کشورهای ثروتمند: "کیف پول باز" و "قلب" به کشورهای در حال توسعه برای خرید غلات اوکراینی |
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesLevitraGeciktiricigüvenilir medyum