نان Panera چگونه کووید، بازار کار، تورم و موارد دیگر را هدایت کرد


اگرچه نان پانرا اغلب در مراکز خرید در کنار سایر رستوران‌های فست فود یافت می‌شود، اما این شرکت مدت‌ها پیشگام در استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ترویج انتخاب‌های سالم بوده است. این یکی از اولین شرکت هایی بود که شمارش کالری را به منوهای خود اضافه کرد و یک لیست “بدون” از بیش از 150 ماده – مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا و آسپارتام – که در دستور العمل های خود استفاده نمی کند را نگه داشت.

Niren Chaudhary، مدیرعامل این شرکت از سال 2019، کار خود را با شرکت هایی با همان تمرکز سپری نکرده است. او 23 سال را در Yum Brands گذراند و فست فودهای زنجیره ای مانند KFC را در زادگاهش هند ساخت، سپس شش سال را به عنوان مدیر ارشد در Krispy Kreme گذراند و قبل از پیوستن به Panera، که شامل Caribou Coffee و Einstein Bagels نیز می شود، شد.

با این حال، از زمان تصدی این مسئولیت، آقای چوداری این ماموریت را پذیرفته و پانرا را برای یافتن راه‌هایی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی تحت فشار قرار داده است. این شرکت تجزیه و تحلیلی انجام داده است تا بفهمد کدام یک از مواد تشکیل دهنده آن بیشترین تأثیر را بر آب و هوا داشته است و در تلاش است تا از محصولات پایدارتر استفاده کند. این منبع انرژی تجدیدپذیر بیشتر برای عملیات شرکت است. این کشور متعهد شده است که تا سال 2050 کربن منفی شود. و شروع به فاش کرد که هر یک از آیتم های منو چقدر کربوهیدرات دارند.

آقای چوداری گفت: 25 تا 30 درصد انتشار گازهای گلخانه ای از مواد غذایی ناشی می شود. ما به عنوان یک صنعت کمک زیادی به این مشکل می کنیم، بنابراین ما به عنوان صنعت غذا باید کاری در مورد آن انجام دهیم.”

این مصاحبه برای وضوح کوتاه شده و ویرایش شده است.


دوران کودکی شما در هند چه تاثیری بر روی کار شما در طول سال ها داشته است؟

هند یک کشور معنوی است و من و جوهر من را شکل داده است. فلسفه من این است که بهترین راه برای تمرین معنویت صرفاً انسان خوب بودن است و انسان خوب بودن بهترین شکل دین است. این به این معنی است که روی اعمال خود تمرکز کنید و در نتیجه آنقدر وسواس نداشته باشید. اگر هدف صادقانه ای وجود داشته باشد، نتیجه درست خواهد بود. این واقعاً به من شکل داد که بزرگ شدم.

رابطه شما با غذا در طول مدتی که در کسب و کار رستوران داری تغییر کرده است؟

غذا چنین بیان احساسی و تجربه زندگی است. این یک کاتالیزور برای گرد هم آوردن مردم و ایجاد خاطرات خارق العاده می شود.

من 30 سال است که در تجارت رستوران بوده ام و همیشه به سمت برندهای باکیفیتی کشیده شده ام که در دسته بندی خود پیشتاز هستند و بر انجام کارهای سخت برای دنبال کردن ارزش های اصلی خود تمرکز می کنند. آنچه برای من مهم است این است که آنها بهترین بیان کننده کاری هستند که می توانند در زمینه خود انجام دهند.

آیا فکر می کنید که گسترش بین المللی رژیم غذایی آمریکایی تأثیر مخربی بر سلامت کلی جهان داشته است؟

در بازارهای نوظهور و کشورهایی مانند هند که خرده‌فروشی سازمان‌یافته مواد غذایی در آن‌ها وجود ندارد، فرصت بزرگی برای ایجاد محصولات غذایی با کیفیت بالا و پایدار وجود دارد که در دسترس توده‌ها باشد. به سادگی وجود ندارد. و اثرات مضاعف دیگری از جمله بهبود پشتیبان زنجیره تامین، ایجاد مشاغل بیشتر و فرصت های آموزشی بیشتر برای جوانان دارد. بنابراین فکر می کنم نقش بسیار متمایز و تعیین کننده ای دارد.

حتما بخوانید:
هدرز پراید یورو 4 فولادی - اگزوز خودرو مشهد

البته، برندها باید مسئولیت پذیر باشند، برنامه تاثیرگذاری داشته باشند، به جوامع خدمت کنند، مسئولیت پذیر باشند، در مسائلی مانند رژیم غذایی، محیط زیست و غیره رهبری کنند. اگر در این مسیر حرکت نکنید، ماندگاری محدودی خواهید داشت.

آیا فکر می کنید ظهور رستوران های زنجیره ای برای سلامتی، رژیم غذایی، آشپزی و فرهنگ در هند چیز خوبی بوده است؟

بدون تردید می گویم بله. بستگی به نحوه ظهور این برندهای جهانی دارد، اما آنهایی که با احترام زیادی برای جوامع محلی، فرهنگ محلی وارد می شوند و پل ارتباطی با کشور میزبان محلی ایجاد می کنند، موفق خواهند بود زیرا شما به نیازهای مصرف کننده خدمت می کنید. و برخی دیگر از اثرات چند برابری مهم در کشوری مانند هند برای کل اقتصاد وجود دارد. بنابراین من می گویم کاملا.

Panera به خوبی در دسته بندی فست فودهای معمولی یا فست فودها قرار نمی گیرد. تفاوت این شرکت با سایر رستوران های زنجیره ای را چگونه توضیح می دهید؟

ما می خواهیم از طریق کیفیت مواد خود این دنیا را به مکانی شادتر و سالم تر تبدیل کنیم. روشی که ما آن را ارائه می کنیم از طریق غذایی است که برای شما مفید است و همچنین از خوردن آن احساس خوبی دارید.

بسیاری از پانراها خارج از مراکز اصلی شهری مترو قرار دارند. آیا فکر می‌کنید آنچه که اکنون توضیح دادید – غذای سالم و مواد اولیه تازه – چیزی است که در حال حاضر واقعاً برای مخاطبان ملی جذاب است؟

بدون شک. این در حال تبدیل شدن به یک انتظار اصلی از مصرف کنندگان است که در بیرون از خانه غذا می خورند، به ویژه با پایان یافتن همه گیری. مصرف‌کنندگان در مورد آنچه در بدن خود می‌گذارند و همچنین تأثیر غذایشان بر محیط‌زیست و کره زمین وجدان‌تر می‌شوند.

ده سال پیش، ما اولین برندی بودیم که محتوای کالری غذای خود را شفاف کردیم و سپس بقیه آن را دنبال کردند. ما اخیراً اولین برندی بودیم که ردپای کربن مواد غذایی خود را شفاف کردیم و امیدواریم دیگران نیز از این روند پیروی کنند.

چگونه می‌خواهید غذایی را که مردم می‌خواهند درست کنید که واقعاً سالم و حاوی مواد خوب باشد؟ این دو اولویت اغلب با هم تضاد داشتند.

ما تعهد بسیار عمیق و محکمی نسبت به کیفیت موادی که استفاده می کنیم داریم و هرگز و هرگز در آینده در مورد آن مصالحه نخواهیم کرد. بنابراین، هر کاری که ما انجام می دهیم باید خالص، معتبر، مسئولیت پذیر، شفاف و مطابق با ارزش های مواد اولیه با کیفیت باشد. که هرگز تغییر نخواهد کرد.

این کار آسانی نیست. اما ما معتقدیم که می توانیم آن را انجام دهیم، و اینجاست که طنین انداز می شویم زیرا این یک ایده بزرگ است. مردم دیگر مجبور نیستند سازش کنند. بدون سازش کاذب

پشت برچسب گذاری ردپای کربن روی آیتم های منو چیست؟ من نمی توانم تصور کنم که بسیاری از مشتریان این را بپرسند.

من واقعاً معتقدم که تغییرات آب و هوایی بزرگترین تهدیدی است که همه ما با آن روبرو هستیم. و من معتقدم که نمی توان از دولت ها و مردم اطراف ما انتظار داشت که این مشکل را حل کنند. و من فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که همه رهبران و شرکت ها و بسیاری از آنها این طرز فکر را اتخاذ کنند. به این ترتیب ما شروع به پیشرفت چشمگیر می کنیم. منتظر نباشید که کسی بیاید، چوب جادویی را تکان دهید و به نوعی اوضاع را بهتر کنید.

حتما بخوانید:
کمک خودکار برای مردم؟ چگونه مزایای بیکاری می تواند در اقتصاد جا بیفتد.

همه ما می دانیم که از اهداف توافق پاریس عقب هستیم. زمان ما در حال اتمام است و این کار بسیار بزرگی است. به همین دلیل است که فکر می کنیم اشتباه است که شرکتی مانند ما در این زمینه پیشتاز نباشد.

آیا قبلاً تأثیرات تغییر آب و هوا بر تجارت را دیده اید؟

این به وضوح یک باد مخالف و یک خطر است. این چیزی است که ما از طرف زنجیره تامین به دقت نظارت می کنیم زیرا مواد با کیفیت بالایی داریم. بنابراین من فکر می کنم تاثیر تغییرات آب و هوایی بر محصولات و برداشت قطعاً یک تهدید در گوشه و کنار است. به گونه ای آشکار خواهد شد که هیچ کس نمی تواند تصور کند.

چگونه شرکت با یک بازار کار سخت سازگار است؟

جنگ برای استعدادها یک باد مخالف و چالش مهم برای صنعت خواهد بود. اما من فکر می کنم یک عنصر ساختاری در آن وجود دارد که به جلو می روید، به خصوص در فضای رستوران. با توجه به گزینه‌های دیگری که مردم در نظر دارند، مانند اقتصاد گیگ یا تبدیل شدن به یک کارآفرین، استخدام رهبران با کیفیت بالا در تجارت رستوران سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد. مردم دوباره ارزیابی می کنند و می پرسند: “من می خواهم زندگی خود را چگونه بگذرانم و چگونه می خواهم به نظر برسم؟”

ما سرمایه گذاری زیادی در ظرفیت سازی و آموزش، حفظ و شناسایی کرده ایم. اما چالش بزرگ‌تر در درازمدت این است که چگونه افراد بیشتری را وارد بخش رستوران کنیم؟ و چگونه Panera به عنوان بخشی از این کارفرمای شماره 1 می شود؟

آیا اختلالات زنجیره تامین بر تجارت تأثیر گذاشته است؟

مطمئناً اختلالات گسترده ای در عرضه وجود دارد. در مورد آن هیچ تردیدی نیست. و این به نوبه خود منجر به تورم و هر چیز دیگری می شود. ما تامین کنندگان استراتژیک زیادی داریم که برای ما کار می کنند، و به دلیل ماهیت طولانی مدت قراردادهایمان، توانسته ایم کمبود عرضه در همه گیری را به خوبی مدیریت کنیم، به جز مواردی مانند بسته بندی، که بسیار، بسیار فرار همچنین، انتظار می رود که خرید ما به طور کامل در ایالات متحده انجام شود، بنابراین نوسانات کمتری از نظر اختلالات جهانی وجود دارد. بنابراین من کاملاً مطمئن هستم که با عادی شدن زنجیره تامین، شاهد کمی نرم شدن مولفه تورمی خواهیم بود.

فقط حقوق چطور؟ برخی از حقوق اولیه برای کارگران پایه شما هنوز به حداقل دستمزد نزدیک است.

برای پیشتازان ما، فلسفه ما این است که می خواهیم بالاتر از رقبای محلی خود باشیم. بنابراین، محیط رقابتی محلی هر چه باشد، ما می‌خواهیم بهتر از آنچه در خارج وجود دارد باشیم و بر این اساس رقابت کنیم. اما ما در فرهنگ، فرصت های رشد و آموزش متفاوت خواهیم بود. زیرا محدود به تراکنش مالی نیست. این بیشتر از آن است. این که چگونه با شما رفتار می شود، چگونه به شما احترام می گذارند، چگونه رشد می کنید، برند چیست، مواردی مانند برنامه تاثیرگذاری. مردم می خواهند برای شرکت هایی کار کنند که طرفدار چیزی هستند و معنی دارند.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaLevitraGeciktiriciMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma beylikdüzü evden eve nakliyat