مشاغل کوچک به جوامع سیاه پوستان تبدیل شده است. آیا انگیزه بود؟


طی سال گذشته ، مشوق های زیادی از طرف دولت فدرال به خانواده ها کمک کرده است تا مواد غذایی خریداری کنند ، اجاره خانه پرداخت کنند و یک کوسن مالی بسازند. این کمک همچنین ممکن است به آغاز دوره جدیدی از کارآفرینی کمک کرده باشد.

در امریکا تعداد شرکت های نوپا افزایش یافته است که هنوز کارشناسان آن را به طور کامل توضیح نداده اند. اما یک مطالعه جدید – با استفاده از داده هایی که به محققان امکان می دهد تجارت جدید را با دقت بیشتری در زمان و مکان ردیابی کنند – نشان داد که این جهش همزمان با مشوق های فدرال بوده و در جوامع سیاه پوستان قوی ترین است.

در تعدادی از کشورها ، میزان ثبت هفتگی مشاغل هفتگی در ماه های پس از امضای قانون مراقبت در مارس 2020 بیش از دو برابر شده است. ثبت نام شرکت ها در حدود دوره بسته کمک های تکمیلی امضا شده ، دوباره 60 درصد افزایش یافته است. در دسامبر به همراه موج سوم مشوق ها در ماه مارس ، ثبت های هفتگی مشاغل 20 درصد افزایش یافته است ، اما داده ها كامل نیستند.

این همه گیر می تواند پایان یک دهه کاهش کارآفرینی باشد. از دست دادن شیب زیاد شغلی ، تغییر گسترده در روش کار مردم و ورود زیاد هزینه های فدرال می تواند منجر به ایجاد یک سری اختلالات شود که طرز فکر افراد در مورد کار و آنچه می خواهند با زندگی خود انجام دهند را تغییر می دهد.

اسکات استرن ، اقتصاددان در MIT و یکی از نویسندگان این تحقیق ، گفت: “این ایده که همه گیری مجدداً موتور استارت آمریكا را دوباره راه اندازی كرده است ، امری واقعی است.” “بعضی اوقات مجبورید ماشین را خاموش کنید تا دوباره روشن شود.”

محققان هشدار دادند که هنوز نمی توانند بگویند اقدامات محرک رشد کسب و کار جدید را تحریک کرده است ، اما معتقدند که زمان و رشد به حدی روشن است که اصرار بر اینکه این فقط یک تصادف است دشوار است.

افزایش ثبت نام اندکی قبل از تصویب لایحه های دوم و سوم آغاز شد ، اما کارآفرینان جدید می توانند انتظار نتیجه را پس از محرک اول داشته باشند. “مردم قبلاً یک بار این مشکل را پشت سر گذاشته بودند و درک بهتری از نحوه کارکرد آن داشتند.” کاترین فازیو ، مدیر برنامه های MBA در دانشگاه بوستون گفت.

اگرچه ممکن است عوامل دیگری نیز در کار باشد ، محققان می گویند بررسی های تشویقی و افزایش مزایای بیکاری اعتماد به نفس در اقتصاد را به اندازه کافی افزایش داده است به طوری که میلیون ها نفر از شروع کار راحت هستند ، هرچند مطمئن نیستند که همه گیر همه گیر چگونه است.

جان هلاتیوانگر ، اقتصاددان دانشگاه مریلند که در حال تحصیل در زمینه تجارت است ، گفت: “شرکت های نوپا همیشه در رکود بوده اند.” “این همان چیزی است که من می دانم استارت آپ ها در کجا رشد کرده اند.”

این نتایج بر اساس تجزیه و تحلیل بیش از دو سال سوابق ثبت مشاغل از هشت ایالت (فلوریدا ، جورجیا ، کنتاکی ، نیویورک ، تنسی ، تگزاس ، ورمونت و واشنگتن) توسط یک تیم اقتصاددان از دانشگاه بوستون ، کلمبیا ، دانشگاه رایس است. و MIT محققان ایالت ها را انتخاب کردند زیرا آنها به روزترین سوابق را داشتند و در مجموع بخش نسبتاً زیادی از جمعیت ملی را نشان می دادند.

ثبت نام در سطح ایالت ، اطلاعات شروع به کار هفتگی و یک کد پستی را به محققان می داد ، نمای مفصلی که معمولاً در دسترس عموم نیست. اکثر کارشناسان داده های کارآفرینی خود را از سرشماری ، که از شماره شناسایی مالیات گرفته شده است ، می گیرند. این داده ها فقط ماهانه و براساس کشور موجود است.

برای صاحبان مشاغل جاه طلب ، ثبت یک تجارت در کشور یک گام اساسی است. در برخی از ایالت ها ، پرونده سازی آن می تواند برای شخص چند صد دلار هزینه داشته باشد. در عوض ، ثبت از دارایی های شخصی در صورت ورشکستگی محافظت می کند. مزایای مالیاتی و بانکی را فراهم می کند. و استخدام کارگران را تسهیل می کند.

ثبت نام در درجه اول به عنوان LLC یا مشارکت – نهادهایی که معمولاً با مشاغل کوچک در ارتباط هستند – ارسال می شد و معمولاً شامل افرادی نمی شد که به فعالیت های کنسرت مشغول بودند.

بخشی از رونق ممکن است یک فرآیند پیشرفت باشد. محققان تخمین می زنند که در ابتدای همه گیری ، متوسط ​​کد پستی به طور متوسط ​​در هر هفته سه شرکت ثبت شده کمتر از حد معمول ثبت می کند. برای مقایسه ، وقتی طوفان کاترینا در سال 2005 به منطقه نیواورلئان برخورد کرد ، کد پستی آسیب دیده در هفته فقط یک تجارت کمتر از حد معمول ثبت کرد.

اما پس از امضای قانون CARES ، ثبت نام در این هشت کشور در ماه ژوئیه به سطح 2019 رسید.

بیشتر این جهش مربوط به ارائه خدمات به افرادی بود که برای سازگاری با بیماری همه گیر تلاش می کردند ، با بیشترین تغییرات در خرده فروشی آنلاین و خدمات شخصی (مانند مراقبت های روزانه).

هنگامی که محققان داده ها را نقشه برداری کردند ، دریافتند که کد پستی که بیشترین رشد را در ثبت شرکت ها داشته بیشتر در منطقه دریای سیاه است. حتی پس از کنترل درآمد و تحصیلات ، سهم ساکنان چرنو در کد پستی بیشترین تأثیر را در شروع رشد داشت.

اگرچه داده ها به طور مستقیم نژاد کارآفرین را به ما نمی گویند ، آنها آدرس مشخص شده در ثبت نام را ارائه می دهند. اگرچه این آدرس لزوماً آدرس تجارت نیست ، اما برای مشاغل کوچک معمولاً این آدرس است.

برای آندره پری ، یکی از همکاران موسسه بروکینگز ، این موج کسب و کار کوچک در جوامع سیاه پوستان ممکن است در واقع نشانه ای از مبارزه باشد: “این بیشتر به بقا مربوط است تا ایجاد ثروت. افراد زیادی هستند که شغل خود را از دست داده و تجارت خود را از دست داده اند. مردم شروع به درک این نکته می کنند که سر و صدای پس زمینه یک تجارت است. “

برخی از شواهد این امر را می توانید در داده ها مشاهده کنید. رابرت فیرلی ، اقتصاددان در دانشگاه کالیفرنیا ، سانتا کروز ، آنچه را به عنوان تجارت ضروری و تجارت فرصت تعریف می کند ، ردیابی می کند. م necessaryسسات لازم آنهایی هستند که صاحبان آنها قبلاً بیکار بودند.

وی گفت ، سهم مشاغل ناشی از ضرورت بیش از دو برابر شده است و از 13 درصد در سال 2019 به 30 درصد در سال 2020 رسیده است.

تابستان گذشته ، پیلار دونلی شروع به ساخت خانه در هوستون برای دو پسر 6 ساله خود کرد. او از کار خود در بازاریابی ورزشی اخراج شد و می خواست برای تولدش چیزی به آنها بدهد. او که هیچ تجربه ای در زمینه نجاری نداشت ، با طرحی که به صورت آنلاین دوست داشت شروع به کار کرد و YouTube را تماشا کرد تا تکنیک های نجاری را بیاموزد. بعد از ساخت تعدادی زمین بازی برای دوستان و خانواده اش ، متوجه شد که این می تواند یک تجارت باشد. این تجارت که وی در ماه ژوئن به ثبت رسانده است ، Wish You Wood Custom Creations نام دارد.

وی گفت که پس انداز شخصی و مزایای بیکاری او واقعاً به او کمک کرده تا تابستان گذشته آرام شود. آزمون محرک به خودی خود کافی نبود تا تغییر بزرگی در تصمیم وی برای راه اندازی یک تجارت ایجاد کند.

وی گفت: “من مقداری از آن پول اره خریدم.” کمی کمک کرد.

خانم فازیو می گوید این مهم است که کارآفرینی در جوامع سیاه پوستان در حال رشد است که حمایت اقتصادی از همه جهانی تر است.

وی گفت: “این احساس مهم است که ما شاهد این واکنش بزرگ در محله هایی هستیم که معمولاً چنین اتفاقی نمی افتد.” “وقتی آن دروازه هایی را که به نوعی برای محدود کردن دسترسی به جوامع خاص کار کرده اند ، حذف می کنید ، بنابراین واقعاً پتانسیل خود را توسعه می دهید.”

هنوز مشخص نیست که چگونه این ثبت نام های جدید به مشاغلی تبدیل می شوند که پس از همه گیری همه گیر به کار خود ادامه می دهند. اگر بسیاری از آنها از روی ناچاری به دنیا آمده اند ، طبیعی است که انتظار داشته باشیم هنگام بازگشت کارگران به مشاغل قدیمی خود ترک تحصیل کنند.

اما با توجه به اینکه همه گیرها به چه طریقی اقتصاد را مختل کرده اند و فعالیت های گسترده تری را در کسب و کار ایجاد کرده اند ، ممکن است فرصت هایی در اقتصاد پسا همه گیر وجود داشته باشد تا کارآفرینان از آنچه قبلاً وجود نداشته است ، سو استفاده کنند.

کارین سیمونز ، مدیر مرکز توسعه تجارت کوچک کلمبیا-هارلم ، می گوید که تلاطم اقتصادی امسال موانع اداره یک تجارت کوچک را تغییر داده و به افراد امکان مدیریت عملیاتی را می دهد که در اقتصاد قدیمی تصور نمی شود.

وی گفت: “دیگر لازم نیست ویترین درست کنید – رستوران های شبح ، رستوران های پاپ آپ ، فروشگاه های آنلاین.” “امکانات بیشتری وجود دارد زیرا مدلهای مختلفی وجود دارد که قبلاً آنها را ندیده ایم.”

خانم دونلی به راه جدید خود پایبند است. او می گوید تجارت نجاری اش اکنون به کار تمام وقت او تبدیل شده است.

وی گفت: “هر کسی را که ملاقات کردم واقعاً یک سال خوب یا واقعاً بد داشته است – و من یک سال خوب را نیز سپری کردم.” “حالا من بیرون در چمن و خاک کار می کنم. من یک کارگاه در گاراژ دارم. من همه جا قراضه دارم زندگی من واقعاً متفاوت است. “


منبع: khabar-akhar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>