[ad_1]

بیمارستان ها و پزشکانی که مایل به استفاده از سیستم فعلی هستند تلاش کرده اند تا راه حل هایی را کاهش دهند که باعث کاهش حقوق آنها شود. از طرف دیگر ، شرکت های بیمه و گروه های بزرگ بیمه ، توانایی بیشتری در مذاکره با پرداخت کمتر برای انواع ارائه دهندگان خدمات بهداشتی دارند که در حال حاضر می توانند صورتحسابهای غافلگیرانه را برای بیماران ارسال کنند.

این قانون تقریباً در دسامبر سال گذشته تصویب شد ، اما در ساعت 11 صبح پس از لابی شدید ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی علیه این معامله ، لغو شد. شرکت های سهامی خاص ، که مالک بسیاری از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی هستند که صورتحساب های غافلگیرانه ارائه می دهند ، ده ها میلیون نفر را در تبلیغات مخالف این طرح ریخته اند. روسای کمیته در مورد موضوعات قضایی بحث و تبادل نظر کردند و موضوع را به تعویق انداختند.

امسال ، بسیاری از همان قانونگذاران پشت تلاش های ناموفق سال گذشته ، بار دیگر تلاش کردند و مقررات بسیاری را که برای لابی های تأثیرگذار پزشکی و بیمارستان ناخوشایند بودند ، کاهش دادند. بعید است نسخه فعلی به اندازه نسخه قبلی در کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی نقش داشته باشد ، اما همچنان از بیماران محافظت می کند.

پس از سالها شکست ، گروههای مصرف کننده از قانون جدید استقبال کردند.

فردریک ایساسی ، مدیرعامل خانواده های ایالات متحده ، گفت: “این یک پیروزی واقعی برای مردم آمریکا در برابر منافع پولی بود.” “این واقعاً مربوط به کنگره بود ، که خشم خانواده هایی را که بیمه می پرداختند اما هنوز بمب های مالی انداختند را به دو طرف تحقق بخشید.”

سازش نهایی نیاز به بیمه گران و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی است که نمی توانند در مورد میزان پرداخت توافق کنند تا از یک داور خارجی برای تصمیم گیری استفاده کنند. داور مبلغ عادلانه ای را تعیین می کند ، بخشی از آن بر اساس مبلغی است که معمولاً برای سایر خدمات به سایر پزشکان و بیمارستان ها پرداخت می شود. بیماران ممکن است نوع تقسیم هزینه ای را که برای خدمات آنلاین پرداخت می کنند محاسبه کنند ، اما هیچ چیز دیگری.

این نوع خط مشی معمولاً از نظر پیشنهادی كه در كنگره در نظر گرفته است ، برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی سودمندتر است كه نقش داوران را به حداقل می رساند و در عوض میزان مرجع بازپرداخت را تعیین می كند. چندین کشور سیستم های آربیتراژ خود را ایجاد کرده اند و دریافته اند که بیشتر اختلافات قیمتی قبل از اینکه داور درگیر شود ، مذاکره می شود.

کریستوفر گارمن ، استادیار بهداشت در دانشگاه میسوری ، کانزاس سیتی ، که دامنه این مشکل را اندازه گیری کرد ، گفت: “اگر این لایحه آنها را مجبور کند که روی میز بنشینند و درباره راه حل مذاکره کنند ، این یک پیروزی آشکار برای همه خواهد بود.”

[ad_2]

منبع: khabar-akhar.ir