سفارش تولید محتوای یونیک

سفارش تولید محتوا اهمیتی است که روز به روز در حال افزایش است. همچنین ، حرکت به جلو در سال آینده برای بسیاری از مشاغل و سایت های اینترنتی به اولویت تبدیل خواهد شد. میدونی چرا؟

بگذارید کمی زودتر به شما بگویم ، زمانی که دنیای صنعت تحت سلطه فعالیتهای بشری بود و همه مجبور بودند مطابق نیاز صاحبان سرمایه کار کنند ، تحصیل کنند و زندگی کنند. و به طور کلی پیوستن آنها به یک طبقه بالاتر و یک طبقه مرفه تر امکان پذیر نبود. اما دنیای جدیدی که ما در آن زندگی می کنیم با آنچه شما تصور می کنید بسیار متفاوت است.

با تکیه بر دانش ، اهمیت کشف اطلاعات ، استفاده به روز از آنها و همچنین داشتن دنیایی از ارتباطات و ویژگی های بی پایان اینترنت ، ما را قادر به رشد و توسعه تجارت خود کرده است. و اینجاست که اهمیت سفارش تولید محتوا مشخص می گردد.

خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد؛ اما یکی از اصلی ترین یا بهترین راه های موفقیت در قرن بیستم توجه به نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان است. شما می دانید که مهمترین راه برقراری ارتباط با این موضوع تولید محتوای با کیفیت است. پس از آن است که مخاطبان صاحبان مشاغل را بهتر می شناسند و اعتماد بیشتری به آنها پیدا می کنند.

 اهداف محتوا را انتخاب کنید

برای تولید محتوا ، مانند یک کمپین بازاریابی سنتی ، استراتژی محتوای شما باید مطابق با اهداف بازاریابی شما باشد (که باید یکی از اهداف شرکت شما باشد). تا زمانی که اهداف شما هوشمندانه باشد ، می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما جذب کند تا درآمد بیشتری کسب کند. به عنوان مثال چنین هدفی ، افزایش 25 درصدی بازدید ارگانیک وبلاگ در سه ماهه بعدی است.

پس از روشن شدن این مسئله ، هر قطعه ایجاد شده باید مطابق با اهداف شما باشد و به نتیجه مطلوب شما کمک کند. در کل بهتر است

اگر می خواهید با سفارش تولید محتوا یا تسلط بر تولید محتوا راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود پیدا کنید ، بقیه متن را با دقت بیشتری بخوانید زیرا آنچه گفته می شود تفاوت زیادی در ظاهر شما ایجاد می کند.

اما ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم: تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا فرآیند تولید ایده های موضوعی است که خریداران شما را به خود علاقه مند می کند. می توانید درباره آن ایده ها محتوای نوشتاری یا تصویری ایجاد کنید. همچنین از آن اطلاعات ، مانند وبلاگ ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها یا قالب های دیگر ، محتوا تولید کنید.

تعریف تولید محتوا

این ویدئو برای تعریف تولید محتوا داستان کوتاهی را بیان می کند ، توصیه می کنم با دقت گوش دهید:

1. چرا باید تولید محتوا را جدی بگیرید؟

محتوا قسمت بزرگی از زندگی روزمره شماست. اجتناب از آن دشوار بود. اما چرا به دنبال آن هستید؟ محتوا به ما اطلاع می دهد ، به سوالات ما پاسخ می دهد ، ما را سرگرم می کند ، لبخند می زند ، ما را در تصمیم گیری راهنمایی می کند و …

محتوا به شما کمک می کند مشتری جذب کنید و مخاطب خود را خوشحال کنید. همچنین می توانید بازدیدکنندگان جدیدی به سایت خود اضافه کنید. در آخر ، برای شرکت خود درآمد کسب کنید. بهتر است بگوییم اگر محتوا تولید نکنید ، عقب می افتید.

شما باید صریحاً به یک سوال پاسخ دهید. مخاطب می خواهید یا نه؟

آیا لازم است تولید محتوا را جدی بگیرید؟

اگر بخواهید ، دیگر کاری برای انجام کار وجود ندارد ، شروع به کار کنید و محتوای با کیفیت بالا تولید کنید. من نمی دانم یا شاید خیلی مهم نباشد که بدانید هدف شما برای جذب مخاطب چیست ، مهم نیست که می خواهید خدمات و کالاهای خود را تبلیغ کنید یا ایده خود را منتشر کنید. در هر صورت ، شما باید مخاطبان خود را به سایت خود برسانید و آنها را وادار به ترک اکراه کنید ، در این صورت هدف شما محقق خواهد شد.

این دقیقاً همان چیزی است که بزرگترین مشاغل جهان برای آن برنامه ریزی کرده اند و همیشه در آن مسیر حرکت می کنند. اگر می خواهید ادامه دهید ، وقت آن است که سال جدید را با جای پای محکم آغاز کنید و محتوای با کیفیت بهتری نسبت به رقبا داشته باشید.

تولید محتوا بهترین روش بازاریابی است. هنگام تولید محتوا ، اطلاعات رایگان و مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید ، می توانید مشتریان بالقوه را جذب کرده و مشتریان فعلی را از طریق تعامل با کیفیت حفظ کنید.

شما همچنین ROI اصلی را برای شرکت خود تولید می کنید. زیرا این آمار بازاریابی محتوا نشان می دهد که:

بازاریابی محتوایی منجر به بازاریابی سنتی X3 می شود و 62٪ هزینه کمتری دارد.

SMB هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند 126٪ بیشتر از افرادی که از بازاریابی محتوا استفاده نمی کنند پیرو دارند.

61. خرید آنلاین نتیجه مستقیم خواندن یک وبلاگ توسط مشتری است.

شرکتهایی که بیش از 16 پست وبلاگ در ماه منتشر می کنند 3.5 برابر بیشتر از شرکتهایی که ماهانه چهار (یا تعداد کمتری پست) ارسال می کنند بیشتر است.

محتوا برابر است با رشد تجارت شما. بنابراین بیایید با استراتژی محتوا شروع کنیم.

۲. برنامه ریزی و استراتژی محتوا

شما شروع به ساخت خانه بدون برنامه ، تندیس بدون برنامه یا شرکتی بدون بیانیه ماموریت نمی کنید. بنابراین بدون ایجاد برنامه ، نباید محتوا تولید کنید. در غیر این صورت ممکن است از هدف خود منحرف شوید.

یک استراتژی محتوا از مارک و لحن گرفته تا چگونگی تبلیغات و در نهایت استفاده مجدد از مطالب شما را شامل می شود.

بیایید نگاهی گام به گام به چگونگی ایجاد برنامه محتوای خود بیندازیم.

برنامه ریزی و استراتژی محتوا

 

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>