[ad_1]

جاناتان کوهن ، نویسنده کتاب ده سال جنگ ، تاریخچه جدیدی از مراقبت های بهداشتی ، گفت: “هر یک از این تغییرات به صورت جداگانه متوسط ​​است ، اما آنها را روی هم قرار دهید و از قانون مراقبت مقرون به صرفه تقویت کنید.” “این ساختار قانون را تغییر نمی دهد ، اما آن را بسیار بخشنده تر می کند.”

افراد نزدیک به تلاش می گویند جاه طلبی های او – و محدودیت های آن – نشان دهنده ترجیحات کسانی است که راه را بر عهده دارند. آقای بایدن ، که در پذیرش و آزادسازی اوباماکر به عنوان معاون رئیس جمهور نقش داشت ، به ایده گسترش و تغییر ، پایبند بود. و رهبران کنگره که اوباماکار را نوشتند یک دهه است که در طبیعت آن را تماشا می کنند و به تدریج پیش نویس قوانینی را برای رفع شکاف ها و کاستی هایی که مشاهده می کنند ، تهیه می کنند. بسیاری کار خود را به عنوان یک روند مداوم و تدریجی می دانند که در آن قانونگذاران باید تعدیلاتی انجام دهند ، تأثیرات آنها را ارزیابی کرده و دوباره تنظیم کنند.

کریستن لینکه یانگ ، معاون مدیر کاخ سفید گفت: “وقتی به این فکر می کنید که چهار سال پیش ACA به کجا هدایت می شد ، و برخلاف جایی که اکنون هستیم ، در ابتدای گسترش گسترده دسترسی ، بسیار هیجان انگیز است.” شورای امور داخلی بهداشت و امور ایثارگران.

اما باب کوچر ، مشاور اقتصادی دولت اوباما که اکنون شریک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر ونروک است ، گفت که فراتر از تغییرات فعلی ، مأموریت آقای بایدن در اوباماکر به نظر می رسد ملایم تر از این است که “مزاحم آن نشوید”. .

وی گفت: “من فکر نمی کنم او جاه طلبی غیر از مدیریت آن داشته باشد.”

برای حمایت از تلاش ها ، رئیس جمهور بایدن تعدادی از دستیاران سابق دولت اوباما را به خدمت گرفته است. نامزدهای وی برای بهترین مشاغل در Medicare و Medicaid Services ، دفتر مدیریت و بودجه ، و اعضای اصلی در HHS ، همه در اولین دوره های تدوین سیاست های Obamacare کار می کردند. اکنون بسیاری از دستیاران مهم بهداشت کنگره نیز به نوشتن قانون مراقبت مقرون به صرفه کمک کرده اند.

قانون مراقبت مقرون به صرفه که در رکود بزرگ به دنیا آمد ، با تمرکز بر هزینه ها تهیه شد. مبادلات سیاسی و ترس از کسری بودجه ، قیمت کل 10 ساله این لایحه را به زیر 1 تریلیون دلار می رساند و شامل کاهش هزینه و افزایش مالیات کافی برای پرداخت آن است. این محدودیت ها باعث شده تا معماران کمک مالی به آمریکایی هایی که پوشش خود را خریداری می کنند ، کاهش دهند. مقاماتی که فرمول ها را نوشتند می گویند صدها شبیه سازی انجام داده اند تا بفهمند چگونه بیشترین افراد را در بودجه خود تحت پوشش قرار می دهند.

کسانی که آیین نامه های تفسیر قانون را نوشته اند ، پیش نویس قوانینی را نیز به یاد می آورند که باعث شده است برای جلوگیری از بازگشت یا دعوا ، هزینه کمتری هزینه شود.

[ad_2]

منبع: khabar-akhar.ir