[ad_1]

دموکرات ها بیشتر انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در سال 2020 را صرف بحث در مورد بهترین راه برای گسترش بیمه بهداشت عمومی کردند. آنها گفتند که آیا همه افراد را درگیر پوشش عمومی می کنند – سیاست ترجیحی سناتور برنی سندرز – یا اینکه به همه گزینه ای برای انجام این کار را می دهند ، طرح گزینه عمومی که رئیس جمهور بایدن از آن پشتیبانی می کند.

متقاضیان بارها و بارها آینده ای را پیشنهاد کرده اند که در آن بیمه های خصوصی نقش کمتری در سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده دارند – یا اصلاً نقشی ندارند.

اما اولین قانون اساسی دولت بایدن ، اگر در مجلس سنا تصویب شود ، در جهت مخالف حرکت می کند: پیشنهاد می کند میلیاردها میلیارد دلار برای گسترش بیمه خصوصی درمانی میلیون ها آمریکایی دیگر هزینه شود.

کمک مالی ایالات متحده ، بسته محرکه 1.9 تریلیون دلاری که این اتاق هفته گذشته تصویب کرد ، یارانه دولت به بیمه های درمانی را افزایش می دهد تا کارگران تازه اخراج شده و کسانی که پوشش خود را می خرند تحت پوشش قرار دهد.

یارانه های جدید با قوانین آینده تداخلی ندارند ، که ممکن است برنامه های عمومی را در دسترس قرار دهد. برخی از دستیاران کنگره می گویند که آنها در حال آماده سازی زمینه برای گنجاندن برنامه گزینه های عمومی در یک بسته قانونی هستند که انتظار می رود اواخر امسال باشد. و بسته محرک انگیزه ای برای کشورها برای گسترش پوشش عمومی از طریق Medicaid است ، اگرچه مشخص نیست که آیا کشوری از آن استفاده می کند.

تصمیم برای شروع با پرداخت یارانه به بیمه خصوصی نشان می دهد که وقتی قانون گذاران می خواهند گسترش پیدا کنند ، این اغلب می تواند مسیر کمترین مقاومت باشد. تغییرات می تواند به خوبی در یک سیستم موجود ادغام شود و تمایل به دریافت پشتیبانی از بخش بهداشت دارد (که مفید است).

کارین شوارتز ، یکی از اعضای ارشد بنیاد قیصر ، گفت: “سیاست گسترش پوشش اجتماعی به گونه ای که مردم را به سمت امنیت اجتماعی سوق دهد ، در واقع بسیار دشوار است.” “بازندگان خاص زیادی وجود دارد: تأمین كنندگانی كه انتظار دارند پرداخت هایشان كاهش یابد.”

برنامه های بهداشتی خصوصی 176 میلیون آمریکایی را تحت پوشش قرار می دهد ، که بیشتر از کل Medicare و Medicaid است. این طرح تشویقی با یارانه های جدیدی که به خریداران برنامه هایشان می دهد ، تعداد بیمه گذاران خصوصی ثبت شده را چندین میلیون نفر افزایش می دهد.

طرح امداد و نجات ایالات متحده 34 میلیارد دلار برای گسترش یارانه ها تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه برای مدت دو سال هزینه کرده است. این تغییرات باعث می شود آمریکایی های با درآمد بالاتر واجد شرایط دریافت کمک مالی برای خرید برنامه در بازارهای اوباماکر و افزایش یارانه هایی باشند که هم اکنون به مشارکت کنندگان با درآمد پایین تر تعلق می گیرد.

همچنین بسته تشویقی حق بیمه خصوصی درمانی برای کارگران جدید را یارانه می کند. آنها معمولاً از طریق برنامه ای فدرال به نام COBRA فرصت خرید مزایای بهداشتی کارفرمایان قبلی خود را دارند که اغلب ممکن است بسیار گران باشد زیرا کارفرما دیگر بخشی از حق بیمه کارمند را پرداخت نمی کند.

قانون تصویب شده توسط اتاق 85 درصد حق بیمه COBRA را تا ماه سپتامبر پوشش خواهد داد. مجلس سنا برنامه ها تا مبلغ 100 درصد افزایش یابد ، این بدان معنی است که دولت قیمت کامل حق بیمه را پرداخت خواهد کرد. کمیته مشترک مالیاتی تخمین می زند که نسخه سخاوتمندانه تر سنا 35 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

هنوز برآوردی از تعداد افراد تحت پوشش طرح سنا وجود ندارد ، اما دفتر بودجه کنگره تخمین می زند که نسخه اصلی مجلس به 2.2 میلیون کارگر سابق برسد.

این سیاست ها به راحتی و با کمی مخالفت پیش رفته اند. صنعت مراقبت های بهداشتی معمولاً از تغییر حمایت می کند ، زیرا برنامه های بهداشتی درمانی معمولاً قیمت های بالاتری را به پزشکان و بیمارستانها پرداخت می کنند. دموکرات هایی که از گسترش پوشش عمومی حمایت می کنند ، به طور معمول این تغییرات را میوه های کم آویز توصیف می کنند – تغییراتی که می توانند به سرعت در گسترش ایجاد کنند.

اما برخی از ترقی خواهان تصمیم گیری در مورد ارجاع بیماران به برنامه های بهداشتی خصوصی را زیر سوال می برند ، که این هزینه بیشتر برای دولت خواهد بود زیرا آنها برای مراقبت می پردازند.

پرامیلا جیاپال ، نماینده حزب دموکرات در ایالت واشنگتن که یکی از حامیان برجسته لایحه Medicare for All Home است ، گفت: “من فکر نمی کنم که این موثرترین راه برای انجام این کار باشد.” آمریکایی های بیکار به جای اینکه در برنامه کارفرمایان قبلی خود باقی بمانند ، به Medicare روی می آورند.

این جلو نرفت. همچنین طرحی از سناتورهای تیم کین و مایکل بنت برای ایجاد نسخه ای از Medicare وجود ندارد که آنها آن را Medicare X می نامند و برای همه آمریکایی ها قابل دسترسی است.

در سال های اخیر ، دموکرات ها به طور فزاینده ای ایده گسترش فواید بهداشت عمومی را پذیرفته اند. نسخه عمومی این فرصت را به همه آمریکایی ها می دهد تا در یک طرح مانند Medicare ثبت نام کنند و برنامه Medicare برای همه همه را به سمت یک طرح بهداشت عمومی سوق می دهد.

بررسی ها نشان می دهد که پشتیبانی عمومی از هر ایده نیز در حال افزایش است ، زیرا گزینه عمومی تمایل به رتبه مطلوب تری نسبت به Medicare برای همه دارد.

این نوع گسترش پوشش عمومی در واشنگتن از نظر سیاسی تقسیم می شود. آنها اغلب مخالفت شدید صنعت بهداشت را به همان دلیلی که طرفداران این سیاست را دوست دارند ایجاد می کنند: این اقدامات مخرب خواهند بود و هزینه های پرداخت شده به بیمارستان ها و پزشکان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

گزارشی از بنیاد خانواده قیصر در این هفته تخمین می زند که اگر این برنامه های خصوصی مطالبات تعرفه های مدیکر را پرداخت کنند ، در یک سال 350 میلیارد دلار کل هزینه های بهداشتی برای افراد بیمه شده خصوصی کاهش می یابد.

خانم شوارتز ، نویسنده گزارش ، گفت: “شما نمی توانید 350 میلیارد دلار از سیستم بگیرید و انتظار داشته باشید كه سیستم دقیقاً به همان صورت باشد.” “هر وقت از یک بیمارستان رد می شوم ، یک پروژه بزرگ ساختمانی را می بینم. احتمالاً کمتر شاهد این موارد خواهید بود. “

در سال های آینده ، احتمالاً دموکرات ها در مورد چگونگی گسترش تصمیمات بیشتری را تجربه می کنند. یارانه های جدید قانون مراقبت مقرون به صرفه در پایان سال 2022 منقضی می شود و مقیاسی مجازی ایجاد می کند که در صورت عدم اقدام کنگره ، حق بیمه باز می گردد.

دموکراتها می توانند از این لحظه برای ایجاد دائمی این تغییرات استفاده کنند و نقش بیمه درمانی خصوصی را بیشتر تقویت کنند. اگر ثبت نام کنندگان از برنامه های یارانه ای فزاینده خود راضی باشند – اگر پوشش را مقرون به صرفه تر می دانند زیرا دولت سهم بیشتری از بخش را پرداخت می کند – ممکن است ضرورت گسترش پوشش عمومی کاهش یابد.

جیکوب هکر ، دانشمند سیاسی در ییل که به تدوین برنامه گزینه های عمومی با حمایت آقای بایدن کمک کرد ، گفت: “گاهی اوقات مسیر کمترین مقاومت خود تقویت می شود.”

اما نمایندگان مجلس می توانند مخالف این قیمت باشند. اجرای یارانه دائمی صدها میلیارد هزینه خواهد داشت. این می تواند حزب را بر آن داشته باشد تا به فکر راهی ارزان تر اما چالش برانگیز سیاسی برای گسترش برنامه های عمومی باشد.

چگونگی رفتن حزب ممکن است به این بستگی داشته باشد که دموکرات ها اکثریت را در هر دو مجلس کنگره ادامه دهند و یا اینکه آیا این گروه بتواند به همان روشی که هزینه های طرح خصوصی افزایش می یابد ، در مورد گسترش پوشش عمومی متحد شوند.

پروفسور هکر گفت: “این نشان می دهد که آنها یارانه ها را تضعیف می کنند و با چالش طولانی مدت نحوه تأمین مالی روبرو نیستند.” “برنامه آنها برای تقویت ACA مسیر کمترین مقاومت است ، اما راهی است که فقط شما را تا این حد می برد.”


مارگو-سانگر کاتز در تهیه گزارش همکاری داشت.



[ad_2]

منبع: khabar-akhar.ir