توجه نمایید بر روی یک پا بالا و ذیل بروید و دمبل هم در همان سمت بدن نگه داشته شود و دست دیگر هم بهعنوان تکیه جایی نگاه داشته شود. حال درصورتیکه در اسکات به ناتوانی برسید مطمئنا همین عضله ها جلوی پای شما خواهد بود که نخستین به ناتوانی میرساند نه برنامه بدنسازی خشک عضله‌ها دیگر. آفریدگار در توبه را باز گذاشته، من اشتباهم را قبول دارم و برای اینکه جوانی دیگر گرفتار این روزهای من نشود سخن میکنم.» پایان داستان اسحاق پرغصه بود البته نیاز میباشد کلیدی واردکنندهها و تجویزکنندههای داروهای مرگبار بدنسازی برخوردی صورت بگیرد تا دیگر شاهد سونامی مرگ در همین فن نباشیم. چنانچه قرار میباشد در آینده مبتلا وقفه های طولانی شوید، بهتر هست ابدا بدنسازی و فعالیت دارای وزنه را آغاز نکنید چرا که جراحت آن بیشتر خواهد بود! سفارش و پیشنهادم به کارگیری از مطالب وب سایت و مطالع بخش اعظم است. در تمرین دادن عضله‌ها سینه به جهت بانوان توجه نمایید ساختار سینه بانوان اهمیت آقایان به طور کامل متفاوت است و در بانوان بایستی بر روی عضله‌ها بالا سینه اکثر تمرکز کنید تمرینات مستقیم بر روی قفسه سینه چنانچه مناسب نباشد بافت چربی سینه به سرعت از در میان میرود و منجر افتادگی پوست و عاقبت نامطلوب می شود که اکثر بانوان بدنساز ناچارا درنهایت به کار های زیبایی و پروتز راضی بودن می دهند. مقصود ازنوشتن این برنامه این است که طراحی یک برنامه بدنسازی را کامل تفسیر دهیم.برای این‌که یک برنامه بدنسازی طراحی کنیم درقدم نخستین باید تعداد روزهایی که قراراست تمرین داشته باشیم معلوم شود و معمولا تعداد روزهای تمرین به طور متعادل ۳تا۴روز در هفته آن نیز به مدت یک تا یک ساعت ونبم می باشد.بسیاری از ورزشکاران فکرمیکنند که تمرین بخش اعظم سبب ساز رشد بخش اعظم تن و عضله ها می شود که خطا است زیرا تن احتیاج به ریکاوری واستراحت ماهیچه ها دارد و به طور معمول هم بخش اعظمی از ورزشکاران فن ای چهارروز در هفته تمرین میکنند.در قدم دوم باید حرکات چندمفصلی را در تمرین خویش جای بدهید که به طور معمول به عبارتی ۳حرکت چندمفصلی در یک روز تمرینی به اندازه می باشد به طور مثال حرکات یک سری مفصلی برای نصیب تحت تنه وپاها می تواند تمرینات اسکوات های متفاوت ددلیفت های سنگین و… چنانچه از تالیف این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در مورد برنامه بدنسازی دو ماهه لطفا از برگه ما بخواهید.

ایندکسر