آیا سال نکات فاخر در نیویورک پایان می یابد؟


با بازگشت ساکنان نیویورک به بیرون غذا خوردن و سوار شدن به مترو ، جنبه دیگری از زندگی در شهر به حالت عادی برمی گردد: مشاوره.

همه گیری ، به ویژه در ماه های اول تعطیل ، نیویورکی ها را به کامیون های بزرگ کمپرسی تبدیل کرده است.

بر اساس داده های میلیون ها معاملات کارت اعتباری که از اواسط مارس 2020 آغاز شده است ، اکنون که شهر در حال باز شدن است ، میانگین نکات برای خرید ، تحویل ، نوشیدنی و سایر وعده های غذایی در رستوران به آرامی اما پیوسته به سطح قبل از بومی بازگشت.

ما اطلاعات مربوط به عادات پرداخت نیویورکی ها را از دو سرویس پرداخت بر اساس برنامه های Square و Toast به دست آوردیم و مصاحبه هایی با کارگران رستوران ، متصدیان بار ، صاحبان ، باریستاها و رانندگان تحویل در سطح شهر انجام دادیم.

این منابع با هم ، داستان مشابهی را بیان می کنند.

در زمان بسته شدن شهر ، این پاداش به شدت پرید ، زمانی که کارگران اصلی شهر با استقبال گسترده ای جشن گرفته می شدند.

دن دمارتی ، صاحب رستوران مدیترانه ای Olea در محله فورت گرین بروکلین ، گفت که آغاز شیوع همه گیر همزمان با تنها تغییر محسوسی است که در تاریخ 15 ساله این رستوران دیده است.

وی گفت: “من فکر می کنم مردم بسیار سخاوتمند بودند.” (من می دانم که اینها بودند. “وی گفت: به طور متوسط ​​، نکات در Olea حدود 20 درصد بازگشت داشتند.)

این افزایش با آنچه ما می دانیم چرا مردم در وهله اول راهنمایی می کنند مطابقت دارد. تحقیقات نشان می دهد که به ما توصیه می شود قدردانی کنیم (دلیلی که می تواند در بدترین بیماری همه گیر ظاهر شود). برای مطابقت با هنجارهای اجتماعی برای پاداش برای خدمات خوب برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران فقط به این دلیل که اگر احساس نکنیم احساس گناه می کنیم.

کالین پاول ، یک باریستا در The Chipped Cup در همیلتون هایتز ، شمال منهتن ، می گوید که او متوجه شده است که توصیه های مشتریان عادی در مورد یک فنجان 20 دلار قهوه بیشتر متوقف شده است.

وی گفت: “آنها احساس بدی داشتند و از اینکه ما هنوز آزاد هستیم خوشحال بودند.”

اوفر هازارد ، استاد دانشگاه بن گوریون در Negev که تحقیقاتی درباره نکات در ایالات متحده و اسرائیل انجام داده است ، گفت: همچنین مطالعات نشان می دهد که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل اینکه می فهمند کارگران مواد غذایی به نکاتی برای تأمین معاش خود وابسته هستند ، نوک می زنند. این مشاغل سال گذشته ریسک بیشتری پیدا کردند.

مایک لین ، استاد بازاریابی خدمات در دانشکده مدیریت هتل کرنل ، گفت: “این می تواند به عنوان یک پرداخت عادلانه و عادلانه برای خطرات دیده شود.”

منطقی که برای این افزایش منطقی بود از جهت دیگر نیز منطقی است: اگر افزایش نکات نوعی پرداخت خطر باشد ، اگر خطرات کارگر خدمت کمتر از آنچه در نظر گرفته شده است ، کاهش یابد. بهار سال 2020

آقای لین گفت: “با كاهش این خطرات ، نیاز به پرداخت این هزینه كاهش می یابد.” “اگر توصیه به حالت عادی برگردد ، من فکر می کنم این یک علامت منطقی است که ادراکات به حالت عادی باز می گردند.”

نیک دریک ، باریستای بابا کول در فورت گرین ، گفت که با شروع همه گیری ، و دوباره در جریان موج دوم ویروس در این شهر ، از اواخر سال 2020 ، این افزایش را مشاهده کرد. اکنون او خیلی مطمئن نیست.

وی گفت: “اکنون من فکر می کنم که ما به عقب باز خواهیم گشت.” مردم نسبت به کارگران رستوران احساس بدی ندارند ».

چک های تشویقی دولتی که برای اولین بار در آوریل سال 2020 ارسال شده نیز ممکن است در این امر نقش داشته باشد.

خوان لوئیس هررا ، نماینده مواد غذایی مستقر در دوچرخه در منهتن ، با استناد به تأمین کنندگان دیگر گفت: “وقتی دولت حقوق را ارسال كرد ، كمك برای ما بسیار آسان بود.” “مردم دیوانه وار پرداخت کردند.”

هیچ منبع کاملی یا کاملاً نمایشی از داده ها برای کارهای غیررسمی و غالباً مبتنی بر پول مانند نکات وجود ندارد. اگرچه داده های نشان داده شده در اینجا میلیون ها سفارش را نشان می دهد ، اما لزوماً نشان دهنده سفارش در رستوران ها و بارها در هر نقطه از شهر یا به طور کلی معاملات کارت اعتباری نیست. (احتمالاً بروکلین و منهتن بیش از حد نمایان شده اند)

داده های Square و Toast نکاتی را در رستوران های فست فود منعکس می کند و داده های هر شرکت انواع مختلف سفارش ها و معاملات را توصیف می کند. اما روند به دست آمده از داده ها مطابق با داستان اکثر کارمندان خدمات غذایی بود که این هفته با آنها تماس گرفتند.

استثناهایی وجود داشت.

سیلا چستر ، متصدی بار در جودیس در پارک سانست در بروکلین ، می گوید از زمان بازگشایی شهر نرخ پاداش همچنان بالا است. وی گفت: “مردم از خانه بودن خسته شده اند.” به گفته وی ، به طور متوسط ​​توصیه های او به طور مداوم به 20 درصد نزدیک می شود ، در حالی که این میزان تقریباً 15 درصد قبل از همه گیری بود.

همچنین داده ها حاکی از برخی تغییرات احتمالی در طولانی مدت در رفتار است. اگرچه نکات متوسط ​​کاهش یافته است ، داده های Square نشان می دهد که نسبت سفارشات دریافت کننده نکته – حتی یک مورد کوچک – از زمان همه گیر شدن افزایش یافته و از آن زمان تغییر چندانی نکرده است.

این همه گیری همچنین باعث بحث در مورد هنجارها و انحرافاتی شده است که در نهایت می تواند بر میانگین شهرها تأثیر بگذارد.

پروفسور هازارد گفت: “همه چیز به همان شکلی که پیش از بومی بود برنمی گردد.”


منبع: khabar-akhar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>